وی با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای تابستانی گفت: شهرستان رودسر در سال گذشته از لحاظ ساماندهی سواحل، رتبه دوم را کسب کرد و لازم است امسال نیز مسئولان با توجه به حضور مسافران در سواحل رودسر، مایحتاج آنها را با توجه به رعایت شئونات اسلامی مهیا کنند.
کد خبر: ۶۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 28 July 2015
رودسر- فرماندار رودسر با اشاره به پروژه های عمرانی در دست اجرا در این شهرستان گفت: امیدواریم تا پایان سال ۹۵ در تمامی روستاهای شهرستان، زیرسازی و آسفالت راه ها انجام پذیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر جانبازی رودسری ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر اظهار کرد: خوشبختانه در فصل زراعی جاری به دلیل کم آبی در شهرستان رودسر با سوخت محصولات کشاورزی رو به رو نبوده ایم.

وی با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای تابستانی گفت: شهرستان رودسر در سال گذشته از لحاظ ساماندهی سواحل، رتبه دوم را کسب کرد و لازم است امسال نیز مسئولان با توجه به حضور مسافران در سواحل رودسر،  مایحتاج آنها را با توجه به رعایت شئونات اسلامی مهیا کنند.

جانبازی رودسری در ادامه به پروژه های عمرانی این شهرستان پرداخت و بیان کرد: در راه های روستایی کلاچای، چابکسر، رحیم آباد به طول ۸۰ کیلومتر اقدامات مثبتی صورت گرفته است و امیدواریم تا پایان سال ۹۵، تمامی روستاهای شهرستان رودسر، زیرسازی و آسفالت آن ها به اتمام برسد.

فرماندار رودسر به سایت نفتی سردار جنگل اشاره کرد و گفت: پیمانکار برای استقرار این شرکت و نیز مشاور برای اجرای تاسیسات سایت مشخص شده است که انتظار می رود با راه اندازی این سایت شاهد ایجاد اشتغال پایدار و توسعه در شهرستان رودسر باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار