حسن زاهدی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: مردم شهر سنگر بسیار فهیم و مهربان هستند و کمترین محبتی را فراموش نمی‌کنند
کد خبر: ۲۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 23 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، حسن زاهدی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: مردم شهر سنگر بسیار فهیم و مهربان هستند و کمترین محبتی را فراموش نمی‌کنند.

 وی با بیان اینکه مأموران اداره گاز در زمان مراجعه به درب منازل  برخورد خوبی با مردم ندارند، تصریح کرد: این موضوع موجب گلایه‌مندی مردم را فراهم کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر سنگر با اشاره به اینکه ماموران اداره‌ها در ساعاتی مشخص به درب منازل مراجعه کنند، گفت: اخیراً آگاه شدیم که ماموران اداره گاز در شب برای قطع کردن گاز به  منزل یکی از شهروندان مراجعه کرده‌اند.

وی ادامه داد: اداره‌هایی از جمله گاز، آب، برق باید برای دیدن کنتور با دادن اخطار قطع و ... سلسله مراتب را رعایت کنند و در ساعت‌های غیر اداری به درب منازل مراجعه نکنند.

زاهدی یادآور شد: یقیناً مراجعات بدون رعایت زمان موجبات سوء استفاده برای افراد تبهکار را فراهم می‌کند و خلافکاران می‌توانند با حضور در منازل مردم خود را به عنوان ماموران این اداره‌ها معرفی و خدای ناکرده اقدام به ارتکاب جرم کنند.

وی احداث نشدن کنارگذر شهر سنگر را یکی دیگر از نارضایتی‌های مردم دانست و تصریح کرد: احداث این کنارگذر به دلیل نداشتن مجوز برای دریافت شن و ماسه تاکنون به اتمام نرسیده است.

این مسئول اضافه کرد: عدم احداث کنارگذر شهر سنگر موجب شده تا همواره فضای شهر به دلیل تردد غیراصولی خودروها پر از گرد و غبار باشد و مردم به خاطر آلودگی فضاحتی برای لحظه‌ای نمی‌توانند در ایوان‌های منازل خود استراحت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر سنگر با اشاره به بروز تصادفات متعدد در این شهر، خاطرنشان کرد: چندی پیش یک کامیون حامل چوب در این منطقه دچار حادثه و یک خانم از ناحیه پا به شدت دچار مصدومیت شد.

وی از مسئولان خواست تا درباره دریافت مجوز شن و ماسه و دیگر وسایل مورد نیاز برای احداث کنار گذر شهر سنگر نهایت همکاری را مبذول دارند.

رئیس شورای اسلامی بخش سنگر نیز در جلسه مذکور با اشاره به کمبود آب برای شالیزارهای این بخش اظهار کرد: با توجه به اینکه زمین‌های کشاورزی سنگر تسطیح نیست، همواره با مشکلات آبی فراوان در فصل کشاورزی دست به گریبان هستیم.

سیدجواد ترمه گفت: به دلیل کمبود آب 50 تا 60 درصد از زمین‌های کشاورزی این بخش هنوز شخم زده نشده و کشاورزان برای خزانه‌گیری با استفاده از سطل آبرسانی کرده‌اند.

وی، پرداخت تسهیلات بانکی به کشاورزان را امری ضروری دانست و متذکر شد: بانک کشاورزی این شهر از پذیرفتن عضو جدید برای دریافت وام خودداری می‌کند.

این مسئول گفت: بانک کشاورزی به طور گردشی به همان افرادی که از گذشته ثبت‌نام کرده‌اند وام می‌دهد و این موضوع موجب بروز مشکلات متعددی برای افرادی که تاکنون به عضویت این بانک در نیامده‌اند شده است.

 در پایان این جلسه از حسین متقی‌طلب مولف کتاب مدیریت شهری و حقوق شهروندی تجلیل شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار