چیلر ۱۲ هواساز سیستم تهویه مطبوع نیروگاه دوم عباسپور تعمیر و بازسازی شد

مدیر تعمیرات ناحیه عباسپور در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از اتمام عملیات تعمیر و بازسازی چیلر ۱۲ هواساز سیستم تهویه مطبوع نیروگاه دوم سد شهید عباسپور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹ 26 August 2024

تابناک خوزستان: به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ سیاوش حاتمی گفت: سیستم تهویه مطبوع نیروگاه دوم سد شهید عباسپور دارای ۳ عدد چیلر از نوع تراکمی بوده که چیلر شماره ۱۲ بدلیل فرسودگی و کارکرد زمان طولانی و استهلاک زیاد از کار افتاده که تعمیر و بازسازی آن از سوی شرکت تولید و بهره برداری نیروگاه شهید عباسپور ابلاغ و در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: عدم کارکرد این چیلر افزایش رطوبت و بالا رفتن دمای نیروگاه را در پی خواهد داشت که منجر به خوردگی تجهیزات مکانیکی و خرابی سیستم های ابزاردقیق می گردد و همچنین شرایط را برای کارکنان شاغل در نیروگاه سخت و دشوار خواهد ساخت.    

سیاوش حاتمی عنوان کرد: با برنامه ریزی های لازم در خصوص تعمیر و بازسازی چیلر ۱۲ نیروگاه دوم و هماهنگی کارکنان شرکت تعمیرات و دستگاه نظارت شرکت تولید نیروگاه سد شهید عباسپور بدلیل اهمیت موضوع نسبت به تعویض کندانسورها و اواپراتور سیستم تهویه مطبوع اقدام کردند.  

حاتمی در پایان بیان کرد: در این عملیات که بدلیل تغییر ساختار کندانسورهای ساخته شده جدید ، تمام مسیر لاین های چیلر مذکور نسبت به لاین قدیمی تغییر و لاین جدید طراحی، تهیه و پس از تمیز کاری و آماده سازی رنگ آمیزی و نصب شد.

گفتنی است بعد از اتمام عملیات فوق تست های لازم با موفقیت انجام و چیلر ۱۲ نیروگاه دوم سد شهید عباسپور تحویل بهره بردار و در مدار قرار گرفت.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار