رئیس راهور خوزستان عنوان کرد:

تردد روان در مسیرهای مرز شلمچه/ اوج تردد تا سه روز آینده

رئیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با اشاره به تردد روان در مسیرهای منتهی به مرز شلمچه گفت: پیک تردد زائران به پایان رسیده و اوج تردد تا دو سه روز آینده خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۸۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵ 26 August 2024

تابناک خوزستان: سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به وضعیت تردد در مسیرهای منتهی به مرز شلمچه اظهار کرد: چند روزی است که موج برگشت زائران اربعین حسینی آغاز شده است و تعداد کمی از زائران هنوز در عراق حضور دارند که در حال برگشت هستند.

وی افزود: پیک تردد زائران به پایان رسیده است و اوج تردد تا دو سه روز آینده خواهد بود. تردد به صورت روان انجام می‌شود و هیچ گره یا مشکل ترافیکی وجود ندارد.

دولتشاهی عنوان کرد: تمهیدات لازم برای تردد زائران انجام شده است اما از مردم می‌خواهیم حتما در زمان برگشت قبل از اینکه رانندگی کنند و به جاده بزنند حتما استراحت کافی داشته باشند.

رئیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با بیان اینکه در این چند روز تصادفات و واژگونی‌های زیادی در مسیرها رخ داده است، گفت: عمده این حوادث ترافیکی به دلیل خستگی و خواب آلودگی بوده است. عجله و شتاب زائران برای رفتن به شهرهای خود و وقوع این تصادفات موجب نگرانی ما شده است و امیدواریم مردم رعایت کنند.

دولتشاهی بیان کرد: برای افرادی که می‌خواهند با وسیله نقلیه عمومی تردد کنند به اندازه کافی اتوبوس فراهم شده است و حمل و نقل درون استانی تا اهواز رایگان انجام می‌شود. قطار نیز به صورت ساعتی زائران را از مرز شلمچه به خرمشهر و از خرمشهر تا سایر نقاط منتقل می‌کند.

برچسب ها: اربعین 1403
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار