قدردانی دکتر ناصری بابت عبور از ظرفیت اسمی تولید سالیانه شرکت خمیرمایه و الکل رازی/مدیرعامل شرکت رازی بر توسعه و تعمیق مزیت رقابتی تاکید کرد

دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بابت عبور از ظرفیت اسمی تولید سالیانه شرکت خمیرمایه و الکل رازی قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴ 26 August 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت خمیرمایه و الکل رازی، دکتر ناصری امروز شنبه (۳ شهریور ۱۴۰۳) با حضور در شرکت رازی با قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل این شرکت و همه همکاران آن، عبور از ظرفیت اسمی تولید سالیانه، را گامی در راستای تحقق شعار سال دانست.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تداوم کامیابی‌های شرکت خمیرمایه و الکل رازی اعلام کرد، با توجه به سیاست گذاری ها و هدف گذاری‌های در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، در سال “جهش تولید با مشارکت مردم” همه شرکت‌های گروه را موظف به تحقق ظرفیت اسمی خود کرده‌ایم.

دکتر ناصری افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم علاوه بر تکمیل پروژه های در دست ساخت، به دنبال ایجاد ظرفیت های جدید باشیم.

از سوی دیگر، فرحمند متقابلا از تفقد دکتر ناصری و هیئت همراه ایشان و پشتیبانی‌ها و حمایت‌های بی‌دریغ‌شان و همچنین در ایجاد انگیزه تولید و خودکفایی در زنجیره تامین و تولید محصولات نیشکری تشکر کرد.

وی با قدردانی از همت و پشتکار کارکنان پرتلاش و زحمت‌کش رازی، اظهار کرد: شرکت رازی هم‌راستا و هم‌گام با راهبردهای کلان هلدینگ توسعه نیشکر و صنایع جانبی به دنبال تحقق اهداف تولید، توسعه و تعمیق خودکفایی و مزیت رقابتی است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار