مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده هوافضای سپاه:
کد خبر: ۱۱۶۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴ 26 May 2024

شهید آیت الله رئیسی سردار خدمت استشهید آیت الله رئیسی سردار خدمت استشهید آیت الله رئیسی سردار خدمت استشهید آیت الله رئیسی سردار خدمت استشهید آیت الله رئیسی سردار خدمت است

تابناک/گیلان مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده هوافضای سپاه، شهید آیت الله رئیسی را سردار خدمت دانست و متذکر شد: آیت الله رئیسی در سازمان ملل قرآن را بالای دست گرفت و عکس سردار سلیمانی را بلند کرد که نشان دهنده مقاومت قرآنی است به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت فخری امروز، ۵ خردادماه در مراسم سوم شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و شهدای همراه ایشان که در مسجد امام علی(ع) محله ملاامیرای رودسر برگزار شد، با بیان اینکه شهدا همه زندگی و عمرشان را برای خدمت به اسلام و مسلمین صرف کردند، گفت: شهدا شاهد و حاضر و ناظر بر ما هستند.

وی با بیان اینکه شهید خودش از عالم می رود و طریقه ماندگاری را به ما یاد می دهد، اظهار کرد: شهدا هستی خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و به خدا هدیه کردند، زیرا هیچ چیزی را از ناحیه خودشان نمی دانستند و همه را از خدا می دیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه هوافضای سپاه پاسداران سخن گفتن از شهدا را سخت و دشوار دانست و یادآور شد: تا انسان به مقام شهادت نرسد، نمی تواند درباره این جایگاه سخن بگوید، اما به فرموده قرآن، مسیری که شهدا طی کردند، آرزوی انبیا و اولیای الهی است.

حجت الاسلام فخری شهادت را یک توفیق الهی دانست و خاطرنشان کرد: شهدا عاشق و شیفته شهادت هستند و دو ویژگی پرکاری و اخلاص دارند، یعنی هر کسی که پر کار و با عزم و دارای اراده باشد و برای کشور و نظام و مردم با اخلاص کامل و تمام توان کار کند، به مقام شهادت می رسد.

وی شهدا را خادمان ملت دانست و تاکید کرد: شوق خدمت آرام و قرار را از شهدا گرفته بود و فقط برای خدا کار می کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده هوافضای سپاه با بیان اینکه انسان در مسیر الهی نباید خستگی و سستی به خودش راه دهد، گفت: نظام الهی و اسلام ناب در طول تاریخ تا به امروز، به واسطه انسان های مجاهد و انقلابی و تراز اول به دست ما رسیده است.

وی شهید آیت الله رئیسی را سردار خدمت دانست و متذکر شد: آیت الله رئیسی در سازمان ملل قرآن را بالای دست گرفت و عکس سردار سلیمانی را بلند کرد که نشان دهنده مقاومت قرآنی است؛ قرار گرفتن قرآن و شهید در کنار هم، امروز چنین عظمتی را در دنیا ایجاد کرد.

حجت الاسلام فخری با اشاره به شجاعت و شهامت و مقاومت و مردانگی و مجاهدت آیت الله رئیسی، بیان کرد: شهادت نصیب کسانی می شود که همه عمر خودشان را در این مسیر گذاشته اند.

وی شهید آیت الله آل هاشم را شخصیتی مردمی و مجاهد و خدوم دانست و اضافه کرد: شهید حسین امیرعبداللهیان نیز حقیقتا یک وزیر امور خارجه بی نظیر، انقلابی، شجاع و تحول گرا بود و از هیچ چیزی هراس نداشت و مدافع ارزش های انقلاب و کشور و ملت بود و نسبت به سردار سلیمانی ارادت داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشکده هوافضای سپاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری از آیت الله رئیسی و شهدای همراه ایشان به عنوان بهترین شهدای خدمت یاد کردند، ادامه داد: به فرموده رهبر انقلاب، شهید رئیسی خستگی نمی شناخت و نه فقط دوران ریاست جمهوری، بلکه تمام عمرش را برای خدمت به مردم گذاشته بود؛ ایشان در طول ۱۰۰۰ روز دولت سیزدهم یک روز تعطیل نداشت و خدمت به مردم را سرلوحه خویش قرار داده بود.

وی آیت الله رئیسی را سیدالشهدای خدمت دانست و از مسئولان خواست در مسیر خدمتگزاری فدایی مردم باشند و خودشان را نبینند و عنوان کرد: مسئول در نظام اسلامی باید پر کار و کم توقع و آماده جان دادن در راه خدا باید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار