اعزام کاروان پیاده مرقد امام با حضور استاندار گیلان؛
کد خبر: ۱۱۶۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱ 25 May 2024

مسیری که ۲۷ سال با عشق طی می‌شودمسیری که ۲۷ سال با عشق طی می‌شودمسیری که ۲۷ سال با عشق طی می‌شود

کاروان زائران پیاده مرقد مطهر امام خمینی(ره) عصر امروز (جمعه) با بدرقه استاندار گیلان و جمعی از مسوولان از میدان شهدای ذهاب رشت راهی تهران شدند.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان کاروان زائران پیاده مرقد مطهر امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، عصر امروز (جمعه) با بدرقه و همراهی دکتر اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان، سردار دامغانی فرمانده سپاه قدس استان، براتی معاون توسعه منابع و مدیریت استانداری و عاشوری فرماندار رشت و جمعی دیگر از مسوولان، از میدان شهدای ذهاب رشت راهی تهران شدند.

کاروان پیاده مرقد مطهر امام خمینی (ره) امشب در مصلی امام خمینی رشت اسکان خواهند داشت و صبح فردا حرکت می‌کند و ۱۴خرداد در مرقد امام راحل برای شرکت در سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضور می‌یابند.

مسئول کاروان پیاده مرقد مطهر امام خمینی ره گفت:۵۰۰ نفر از عاشقان امام ۳۵۰ کیلومتر مسیر را در ۱۰ روز طی می‌کنند.

چیزی که بعد این همه سال باعث می‌شود تا عاشقان امام این مسیر را طی کنند ارزش‌هایی است که امام و مکتب امام آن را برای انقلاب و نظام به جا گذاشته است.
امام با انقلاب اسلامی ایران زلزله‌ای در جهان برپا کرد که پس لرزه هایش هنوز ادامه دارد و قلب استکبار جهانی را نشانه گرفته است و تا اتصال به انقلاب جهانی حضرت مهدی ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار