دستگیری ۴۰۰ سارق و مالخر در مازندران

کد خبر: ۱۱۸۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰ 22 August 2024
دستگیری ۴۰۰ سارق و مالخر در مازندران

 

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، فرمانده انتظامي استان در حاشيه بازديد از نمايشگاه دستاوردهاي طرح مقابله با سرقت در شهرستان نور از دستگيري 356 سارق و 48 مالخر در سطح استان خبر داد.
بر اساس این گزارش، سردار"حسن مفخمي شهرستاني" با اعلام اين خبر، بيان داشت: طرح مقابله با سرقت در استان به منظور افزايش احساس امنيت براي شهروندان با انجام اقدامات اطلاعاتي و شناسايي مناطق جرم خيز اجرا شد.
 
وي که براي بازديد از نمايشگاه دستاوردهاي طرح مقابله با سرقت به شهرستان نور عزيمت کرد، افزود: ماموران انتظامي در کلانتري ها و پاسگاه ها و پليس هاي تخصصي سطح استان با تلاش بي وقفه و شناسايي متهمان در سطح استان با هماهنگي قضائي 418فقره سرقت را کشف و 356 سارق و 48مالخر  را دستگير کردند.
 
فرمانده انتظامي استان مازندران، تصريح کرد: همچنين در اين طرح 145 پابند الکترونيکي روي پاي سارقان و مجرمان حرفه اي نصب شد و  197 خودرو پلاک مخدوش توقيف و 79 محکوم متواري دستگير شدند.
 
سردار مفخمي در پايان از نمايشگاه دستاوردهاي طرح مقابله با سرقت در شهرستان نور که با حضور مسئولان شهرستان همراه بود،  بازديد و از تلاش ها و زحمات کارکنان تقدير و تشکر کرد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار