خلاصه اخبار مهم مازندران در روز گذشته

در سال گذشته ۱۲۱ کشتی در بندر فریدونکنار پهلو گرفت که این آمار در سال جاری با توجه به افزایش مبادلات تجاری به مراتب افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۱۸۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۲ 21 August 2024
به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 
 
در راستای اجرای برنامه عملیاتی سال 1403 دادگستری مازندران، اولین نشست کمیته علمی-حقوقی، با حضور اعضای شورای برنامه ریزی دادگستری استان و جمعی از قضات دادگاه تجدیدنظر و محاکم بدوی برگزار شد.
 
جلسه‌ی هم اندیشی  اعضای هیأت دوچرخه سواری شهرستان نکا و اعضای کمیته کوهستان استان مازندران جهت برگزاری و میزبانی مسابقات کشوری دوچرخه سواری کوهستان (کراس کانتری) در پیست دوچرخه سواری جمشید بایک، برگزار و تبادل نظر گردید.
 
نمایندگان مجلس به تخلف مالک شریعتی نماینده تهران در صحن علنی مجلس در مورد پخش شبنامه درباره رضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی گردشگری اعتراض کردند.
 
کارشناس هواشناسی: آسمان استان مازندران از فردا صاف و آفتابی با افزایش دما پیش بینی می‌شود.
 
جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال برای تعمیرات تا ساعت ۲۴ امشب بسته است.
 
روابط عمومی اداره‌کل اوقاف مازندران درخصوص آزادسازی بقعه متبرکه امامزاده یوسف‌رضا (ع) قائمشهر اطلاعیه‌ای صادر کرد.
 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از پیگیری ثبت جهانی سه روستای نوای آمل، یوش نور و اروست شهرستان ساری خبر داد.
 
بزرگترین دیوارنگاره مقاومت استان مازندران، دیشب در میدان امام خمینی (ره) ساری رونمایی شد.
 
جهاد کشاورزی مازندران با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود، مبارزه با آفت مگس مدیترانه‌ای را به سطحی جدید ارتقا داده است.
 
 
دبیر بخش نمایش هفتمین اشکواره ملی فرهنگی و هنری حسینی، از اجرای نمایش میدانی "کودکان عاشورا " به عنوان یکی از آثار راه یافته به مرحله نهایی بخش نمایش این اشکواره در اربعین امسال در کربلای معلی خبر داد.
 
تیم‌های مازندران الف و هرمزگان الف به دیدار نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جوانان کشور راه یافتند.
 
محمداسماعیل نبی بخش و امیرحسین محمدملکی به عنوان دو ورزشکار مازندرانی در فصل جاری لیگ ستارگان جهان (هندوستان) بازی خواهند کرد.
 
رئیس کل دادگستری مازندران از تخریب ۶ بنا و مستحدثات غیرمجاز در بخش امامزاده عبدالله شهرستان آمل خبر داد.
 
حوالی ساعت سه و ۵۰ دقیقه بامداد امروز سه شنبه آتش سوزی یک بنای مسکونی در روستای ماشاء الله آباد بخش مرکزی عباس آباد رخ داد که تا ساعت پنج هم ادامه داشت که در پی آن تمامی لوازم و اقلام زندگی صاحب این خانه در اتش سوخت.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار