خسارت سیل بلده مازندران

کد خبر: ۱۱۸۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱ 20 August 2024
خسارت سیل بلده مازندران

 

 

بخشدار بلده نور از وقوع سیل در این بخش ییلاقی و کوهستانی خطه غربی مازندران خبرداد و گفت : این بلیه به زیرساخت های شهری و یک نقطه روستایی منطقه خسارت زد.

الهه طالبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سیل ساعت های اخیر در شهر "بلده "و روستای "یوش " رخ داد که در پی آن سبب تخریب سردهنه های کشاورزی، قطعی آب ، تلفن ، برق و تخریب ۲ بنای مسکونی در این بخش شد و ضمن آنکه شدت بارندگی و جریان سیل به حدی بود که حجم زیادی از ضایعات کوهی و گل و لای را از بالا دست با خود به پایین دست آورد و سبب انسداد معابر روستایی یوش شد.

وی اظها کرد : باهمراهی سایر مسوولان نهادهای مرتبط به ویژه جهاد کشاروزی، مخابرات، شرکت های آب و فاضلاب و برق از نقاط سیل زده بازدید به عمل آورده منتهی هنوز میزان خسارت های وارده به نقاط مورد اشاره ارزیابی نشده و قرار است کارشناسان مربوط امروز عازم این نقاط حادثه دیده شوند که به محض ارزیابی خسارت به منظور اطلاع رسانی در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

هواشناسی مازندران هم روز جمعه هفته گذشته نسبت به ورود سامانه جدید بارشی ، آبگرفتگی محلی ، سیلابی شدن رودخانه ها و خطر ریزش سنگ در محورهای کوهستانی هشدار داده بود و در این اطلاعیه گزارش داد که سامانه ناپایداری هوا در روز های شنبه و یکشنبه هم در این استان ادامه دارد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار