حل مشکل بیمارستان رازی قائمشهر و اداره اوقاف با ورود دستگاه قضایی مازندران

کد خبر: ۱۱۸۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴ 22 August 2024
حل مشکل بیمارستان رازی قائمشهر و اداره اوقاف با ورود دستگاه قضایی مازندران

 

 
به گزارش تابناک مازندران ، رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به رای قطعی صادره مبنی بر خلع ید و قلع و قمع مستحدثات بیمارستان رازی قائمشهر، تصریح کرد: این حکم شامل بخش درمانی بیمارستان نشده و قطعاً با اتخاذ تصمیمات صحیح، خللی در روند درمانی مردم ایجاد نخواهد شد.
 
بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، دکتر عباس پوریانی در بازدید از بیمارستان رازی قائمشهر در خصوص مشکلات پیش آمده فیمابین اداره اوقاف و بیمارستان رازی، اظهار کرد: بیش از ۱۰ سال قبل، رای قطعی مبنی بر خلع ید و قلع و قمع بیمارستان صادر شد که در این پرونده خواهان اداره کل اوقاف استان بوده است.
 
رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: با توجه به لازم الاجرا بودن حکم صادره مبنی بر قلع و قمع مستحدثات بیمارستان، امروز از محل اجرای حکم بازدید و طی آن با حضور مسئولین اداره کل اوقاف و بیمارستان، تصمیمات لازم در خصوص شیوه اجرای حکم اتخاذ شد.
 
پوریانی افزود: مقرر شد نظر به اهمیت حفظ سلامت مردم و جهت پیشگیری از ایجاد هرگونه خلل در روند درمانی مردم، بخش های درمانی بیمارستان از جمله دیالیز و بخش های مشابه شامل حکم قلع و قمع نشده و به فعالیت خود ادامه دهد.
 
رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: همچنین در این بازدید مشاهده شد که بخش هایی از بیمارستان، استفاده مهمی نداشته و به عنوان انبار مورد استفاده قرار گرفته است که قطعاً حکم باید در این بخش ها اجرا شود.
 
پوریانی اظهار کرد: با توجه به لازم الاجرا بودن حکم قطعی صادره، پیشنهاد شد، با انعقاد قرارداد اجاره فیمابین بیمارستان و اداره اوقاف، قسمتی از ملک جهت استفاده درمانی، توسط اداره اوقاف به بیمارستان اجاره داده شده و مشکلی در روند خدمات رسانی به بیماران گرامی وارد نشود.
 
رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: در این راستا جلساتی بین بیمارستان علوم پزشکی، اوقاف و بیمارستان رازی برگزار خواهد شد تا با انجام تصمیمات صحیح، آنچه در حوزه بهداشت و درمان، به صلاح مردم است، محقق شود.
 
پوریانی تصریح کرد: مردم مطمئن باشند قلع و قمع فقط در بخش هایی از بیمارستان که استفاده خاصی نداشته اجرا می شود و حکم تخریب بخش های درمانی را شامل نخواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار