در نشست اعضای مجمع نمایندگان مازندران با رئیس جمهور چه گذشت؟

کد خبر: ۱۱۸۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷ 19 August 2024
در نشست اعضای مجمع نمایندگان مازندران با رئیس جمهور چه گذشت؟

 


به گزارش تابناک مازندران ، سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار شب گذشته -یکشنبه- اعضای این مجمع با رئیس جمهور گفت: در این نشست مهمترین مطالبات مردم استان شامل حذف ارز ترجیحی واردات برنج، تکمیل طرح‌های حوزه مدیریت پسماند، تشکیل سازمان عمران سواحل به استحضار رئیس جمهور رسید.

عالیه زمانی  در این دیدار ضمن اعلام حمایت خود را از کابینه وفاق ملی و تشکر از انتخاب وزرای مازندرانی برای وزارت‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین وزارت مهم و حساس کشور از رئیس جمهور خواست نسبت به جایگاه استانداری در اداره امور به عنوان عالی‌ترین نماینده دولت که بسیار جایگاه مهم و حساسی است توجه ویژه‌ای در همه استان‌های کشور وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر انتصاب استاندار بومی، توانمند، متعهد و مقتدر برای مازندران خواستار ترمیم مدیران استان شدند.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران پیرامون طرح مسائل کشاورزی استان نیز گفت: در فصل برداشت محصولات کشاورزی، معضل واردات بی‌رویه و تخصیص ارز ترجیحی برای واردات ازجمله مسائلی بود که مجمع نمایندگان نسبت به آن از رئیس جمهور درخواست داشتند که ضمن توجه و اقدامات موثر در حوزه کشاورزی، بر ممانعت واردات برنج به خصوص در فصل برداشت و حذف ارز ترجیحی واردات برنج اقدام شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تکمیل و توسعه آزادراه‌ها و راه‌های مواصلاتی و بین شهری و روستایی، پروژه‌های نیمه کاره و رها شده، اجرای سیاست های ۹ گانه اقتصاد دریامحور برای توسعه استان، راه‌اندازی و توسعه منطقه آزاد، صنعت، تکمیل پروژه‌های حوزه مدیریت پسماند، تکمیل سدسازی‌های استان همچون زارم رود و سد گلورد شرق استان، راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی و صنایع تعطیل شده و معادن رها شده از جمله مواردی بود که به استحضار رئیس جمهور رسید.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: در این دیدار رئیس مجمع نمایندگان استان مکاتبات مجمع را به پزشکیان ارائه کرد و دستورهای لازم از رئیس جمهور اخذ شد.

زمانی پیرامون اهم درخواست‌های مجمع نمایندگان مازندران از رئیس جمهور گفت: جلوگیری از واردات برنج و حذف ارز ترجیحی، خرید تضمینی برنج در زمان برداشت، افزایش سهم مازندران از اعتبارات ملی متناسب با جمعیت شناور (تا۲۱ میلیون نفر) تجلیل ویژه از مدال آوران المپیک، تشکیل سازمان عمران ساحل برای توسعه گردشگری و مدیریت ساحل، پروژه‌های محورهای ارتباطی هراز، سوادکوه و کندوان با تهران و محور ساری - سمنان و معضل پسماند از جمله مواردی بود که به رئیس جمهور ارائه و دستور های لازم آن اخذ شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار