خلاصه اخبار مهم مازندران در روز گذشته

محمد شریعتی بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران صبح امروز چهارشنبه براثر سکته قلبی درگذشت. مرحوم محمد شریعتی که برای دیدار با خانواده اش در سفر اتریش به سر می‌برد، ساعتی قبل و در حالی که ۴۵ سال سن داشت، خبر درگذشتش اعلام شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷ 15 August 2024
به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 
 
نماینده ولی فقیه در مازندران تقوا را از پایه‌های مسجد دانست و گفت: هر مسجدی باید یک کمیته امداد، بهزیستی و یا یک دانشگاه و قطب فرهنگی باشد.
 
 استاندار محترم مازندران در نشستی، خبازان مازندران را تهدید کرده که اگر نان باکیفیت در اختیار مردم قرار ندهند نان با کیفیت از تهران وارد مازندران نموده و فرماندار محترم بابل نیز در مصاحبه ای اذعان داشته اگر از ۸۰۰ نانوایی موجود در سطح شهرستان ۳۰۰ نانوایی را تعطیل نمایند هیچ خللی در تامین نان شهرستان به وجود نخواهد آمد
 
رئیس کل دادگستری مازندران در جریان بازدید از حوزه های قضایی غرب استان، از انبار سازمان اموال تملیکی مستقر در شهرستان تنکابن بازدید کرد.
 
دانشجویان دانشگاه مازندران که در بین ۱۴ تیم شرکت‌کننده در مسابقات منطقه‌ای پس از شکست حریفان خود، جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کرده بودند، نایب قهرمان شدند و پس از تیم دانشگاه تهران بر سکوی دوم ایستادند. دانشگاه شهید بهشتی نیز سوم شد.
 
 
 
 کارشناس هواشناسی : ناپایداری جوی همراه با رگبار باران، کاهش دما و وزش باد از فردا در استان افزایش می یابد.
 
 محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران و محدودیت‌های اربعین از فردا در جاده‌ های کشور اجرا می‌شود.
 
 نماینده ولی فقیه در مازندران :نیمه شعبان و نهم ربیع الاول دو روز مهم و مختص امام زمان عج و نیازمند تعمیق شناخت وآگاهی بیشتر عموم است.
 
 به گفته فرمانده انتظامی مازندران با هماهنگی دستگاه های امنیتی در ستاد اربعین، تلاش می شود در حوزه امنیت و ترافیک سهولت در اعزام زائران داشته باشیم.
 
 رئیس کل دادگستری مازندران بر برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی با متخلفان حوزه ساخت و ساز‌های غیرمجاز در استان تاکید کرد .
 
 مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: مرگ و میر ناشی از حوادث کار طی چهار ماهه امسال ۳۴ نفر (همگی مرد) هستند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد کاهش داشت.
 
مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا از برگزاری لیگ رسانه‌ای «مازندران دیار علویان» با موضوع ایثار و شهادت در راستای دومین کنگره شهدای استان مازندران خبر داد.
 
 فرمانده انتظامی مازندران: طرح آرامش ۳ در استان با کشف ۳۸۲ کیلوگرم موادمخدر و دستگیری ۳۲ سوداگر مرگ اجرایی شد.
 
 در بازدید شبانه رئیس کل دادگستری مازندران از زندان شهرستان تنکابن، ۲۸ مددجو آزاد شدند؛ به ۵۰ نفر از زندانیان نیز مرخصی اعطا شد.
 
 مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران گفت: عملیات ساخت ۵ باب مخزن ذخیره به حجم ۱۴۰۰ متر مکعب در مجتمع آبرسانی شیخ موسی در شهرستان بابل به پایان رسید.
 
 محمد شریعتی بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران ، متولد ۱۳۵۷ درشهرستان آمل ، که برای دیدار با خانواده اش در سفر اتریش به سر می‌برد، امروز براثر سکته قلبی درگذشت.
 
 معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران از حضور ۱۹ سمن جوانان مازندران در جشنواره ملی اتفاق خبر داد و گفت: از این تعداد هشت سمن به مرحله استانی راه یافته‌اند.
 
 نیما و نوشاد عالمیان در رتبه بندی جدید فدراسیون جهانی صعود کردند.
 
 سوت آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال از فردا به صدا در می‌آید و هیجان دوباره به کشور بر می‌گردد.
 
 تیم استار وان نوشهر در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی، میزبانش پاس گناوه را ۷ بر ۳ شکست داد.
 
 رقابتهای کونگ فو انتخابی استان در رده های جوانان و بزرگسالان با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار