افشای فعالیت‌ غیرقانونی پزشک قلابی دریکی از بیمارستان‌های ساری

کد خبر: ۱۱۸۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱ 21 August 2024

 

به گزارش تابناک مازندران از کیاپرس، پزشک قلابی پس از یک سال به دادسرای ساری تحویل داده شد.
بر اساس این گزارش به نقل از یک مقام مسئول ، پزشک قلابی که خود را به عنوان متخصص مغز و اعصاب معرفی کرده بود، به مقامات قضایی در مرکز استان تحویل داده شد و پرونده قضایی برای او تشکیل گردید.
این مقام آگاه گفت: س ن ، که از شماره نظام پزشکی یک پزشک عمومی در دماوند استفاده کرده و به نام خود مهر پزشکی جعل کرده بود، طی یک سال اخیر در بیمارستان در ساری فعالیت می‌کرد و گاهی با اسنپ به بیمارستان های دیگر رفت و آمد داشت.
او به رانندگان اسنپ نیز خود را به عنوان پزشک متخصص مغز و اعصاب معرفی کرده بود. این مقام در خصوص مدت طبابت احتمالی این فرد گفت: مشاهده نشده که او به طور رسمی طبابت کند، اما با دستگاه‌های مختلف تشخیص پزشکی و تجهیزات پزشکی در واحد اورژانس از خود عکس سلفی می‌گرفت و آن‌ها را در فضای مجازی، از جمله اینستاگرام، منتشر می‌کرد.
این مقام در مورد چگونگی احراز هویت پزشک قلابی گفت:

چند ماه پیش، بیماران و همراهان آن‌ها متوجه رفتار مشکوک او شدند و شکایتی همراه با مستندات به واحد حراست بیمارستان ارائه کردند. وی افزود اتفاق خاصی نیفتاد تا اینکه امسال بین او و یکی از همکاران بیمار درگیری پیش آمد و به واحد حراست کشیده شد. حراست متوجه شد که این فرد همان کسی است که چندین ماه قبل از او شکایت شده بود.
با رویت تصاویر و مستندات، این موضوع تأیید شد و طی هماهنگی با دادسرای ساری، او به مقامات قضایی تحویل داده شد و هنوز آزاد نشده و در بازداشت به سر می‌برد. این مقام مسئول تمایل نداشت نامش فاش شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار