امام جمعه ساری: دست تسلیم و ذلت به‌سوی آمریکا دراز نمی‌کنیم

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه ما دست تسلیم و ذلت به‌سوی آمریکا دراز نمی‌کنیم، گفت: بنا به فرموده امام(ره) آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲ 16 August 2024
امام جمعه ساری: دست تسلیم و ذلت به‌سوی آمریکا دراز نمی‌کنیم
 
 
به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در رابطه با نیروهای مسلح واقعا ارائه خدمات به این مجموعه اولویت دارد چرا که از حقوق پائین‌‌تری برخوردار هستند گفت: 
باید تولید علم کرد، ایران نشان داد ظرفیت تولید علم را در شرایط فشارها و تحریم‌ها دارد‌.
 
بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در دیدار امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی پور مشاور وزیر دفاع، اظهار کرد: خدمات شما منحصر به مجموعه هدف نیروهای مسلح نیست و فراتر از این نیروهاست.
 
وی افزود: در رابطه با خود نیروهای مسلح واقعا ارائه خدمات به این مجموعه اولویت دارد چرا که از حقوق پائین‌‌تری برخوردار هستند که خودش آسیب است، باید یک همسان‌ یا هم‌سطح سازی نسبتی برای حقوقشان انجام شود یا خدمات به‌گونه‌ای ارائه شود که کمبودها جبران شود.
 
آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: ما به موازات قوی کردن سیستم‌های فنی، امنیتی، اطلاعاتی و حفاظتی خودمان باید زمینه نیاز را از بین ببریم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: نکته دیگر اینکه شما بیشتر در همان قسمت‌های تولید علم بیشتر وقت بگذارید، وارد بدنه تجارت، اقتصاد و بخش‌های خصوصی شوید، از این رو دولت باید تصدی‌گری‌های خود را مقداری کمتر کند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: باید تحریم‌ها را خنثی کرده که مقام معظم رهبری روی شرکت‌های دانش‌بنیان خیلی تاکید دارند، همه دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص صنایع دفاعی باید دانش‌بنیان شوند، باید تولید علم کرد.
 
این مسئول گفت: ایران اسلامی نشان داد که باوجود همه تحریم‌ها و فشارها ظرفیت تولید علم و فناوری را دارد که باید اینها را بیشتر تقویت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار