حمایت کمیته امداد بهشهر از ۱۶ نخبه تحت حمایت این نهاد

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: هم‌اکنون ۱۶ نخبه تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان قرار دارند که شامل؛ ۱۴ نخبه و استعداد برتر دانش‌آموز و ۲ دانشجو می‌باشند.
کد خبر: ۱۱۸۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱ 20 August 2024

حمایت کمیته امداد بهشهر از ۱۶ نخبه تحت حمایت این نهاد

 
به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، محمدتقی جلالی اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۶ نخبه تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان قرار دارند که شامل؛ ۱۴ نخبه و استعداد برتر دانش‌آموز و ۲ دانشجو می‌باشند.
 
وی با اشاره به اینکه، نخبگان تحت حمایت بر اساس میزان نخبگی در سه سطح دسته‌بندی شده‌اند گفت: این افراد در زمینه‌های مختلف اعم از؛ علمی، ورزشی و مسابقات قرآنی به عنوان نخبه شناسایی و از حمایت این نهاد برخوردارند.
 
رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: از ابتدای امسال از اعتبارات حوزه فرهنگی برای برنامه های تحصیلی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و رفع نیازهای فردی و خانوادگی نخبگان تحت حمایت مبلغی تخصیص یافته و همچنین مبلغ ۱۴۰میلیون تومان وام قرض‌الحسنه نیز از طریق صندوق امداد ولایت و سایر بانک‌ها  پرداخت شده است.
 
جلالی با اشاره به اینکه، شناسایی نخبگان از طریق معرفی مددکاران و همکاران فرهنگی انجام می‌شود، تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی، کارگاه‌های مشاوره دانش‌آموز و خانواده، اجرای آزمون شبیه‌ساز تیزهوشان و برگزاری اردوهای مختلف، از جمله خدمات کمیته امداد با دانش‌آموزان مستعد تحت حمایت است.
 
گفتنی است: هم اکنون ۸۵۰ دانش‌آموز، ۷۵ دانشجو و ۱۱ طلبه تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بهشهر قرار دارند.
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار