اخبار کامل انتظامی مازندران در ۳۱ مرداد ماه

کد خبر: ۱۱۸۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶ 21 August 2024
اخبار کامل انتظامی مازندران در ۳۱ مرداد ماه

 

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 31/05/1403 تقدیم حضور می گردد.

 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------
 
محدوديت هاي ترافيکي در محورهاي مواصلاتي مازندران 
 
رئيس پليس راه استان مازندران از اعمال محدوديت هاي ترافيکي از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 31 مرداد ماه تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه 5 شهريور 1403 در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد . 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری پليس، سرهنگ "يدالله جهان تاب" در تشريح اين خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدوديت هاي ترافيکي از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه  31 مرداد ماه تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه 5 مرداد ماه 1403 در محورهاي مواصلاتي استان به اجرا در خواهد آمد.
 
رئيس پليس راه استان مازندران، افزود: به همين منظور تردد انواع موتورسيکلت به غير از موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز ترافيک تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه 5 شهريور ماه 1403  در تمامي محورهاي مواصلاتي استان ممنوع است.
 
سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تريلر، کاميون و کاميونت در محور کرج- چالوس ، اظهار داشت: با توجه به محدوديت تردد در صورت پرحجم بودن ترافيک، در روز هاي چهارشنبه و پنج شنبه 31 مردادماه 1402 اين محور در اين محور به اجرا در خواهد آمد .
 
وي افزود: به همين منظور اين محور از ساعت 2 بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران به صورت کامل مسدود خواهد شد، از ساعت 5 بعد از ظهر از ابتداي پل زنگوله (انتهاي دهانه شمالي تونل البرز به سمت چالوس) به صورت يکطرفه شده و از ساعت 24 محدوديت يک طرفه اتمام يافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسير دوطرفه مي شود .
 
سرهنگ جهان تاب با اشاره به اعمال محدوديت هاي ترافيکي در روز هاي جمعه و شنبه 2 و 3 شهريورماه در اين محور، افزود: در صورت افزايش حجم ترافيک و صلاحديد ماموران محدوديت يک طرفه مقطعي به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد ضمن اين که در اين محور در روز يکشنبه 4 شهريورماه از ساعت 2 بعد از ظهر از ابتداي آزاد راه تهران- شمال اعمال محدوديت تردد به مقصد چالوس انجام خواهد شد، از ساعت 3 بعد از  ظهر از ابتداي پل زنگوله (انتهاي دهانه شمالي تونل البرز به سمت چالوس) انسداد کامل صورت خواهد گرفت ، از ساعت 5  بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران (مسير شمال به جنوب) يک طرفه شده و  از ساعت 23 طرح اتمام خواهد يافت .
 
 رئيس پليس راه مازندران با اشاره به اين که در صورت کم حجم بودن ترافيک محور طرح زودتر از زمان اعلامي به اتمام خواهد رسيد، اظهار داشت: طي اين مدت تردد از مسير قديم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله براي ساکنان و افراد محلي آزاد بوده ولي تردد خودروهايي که قصد عزيمت به چالوس در زمان اعمال محدوديت جنوب به شمال را دارند از ساعت 11 صبح صبح از ميدان اميرکبير به سمت چالوس ممنوع مي باشد.
 
سرهنگ جهان تاب با اشاره به محدوديت هاي ترافيکي و ممنوع بودن تردد کليه تريلر ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کاميون و کاميونت به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 31 مرداد ماه و همچنين از ساعت 6 صبح  تا ساعت 24 روزهاي پنج شنبه، جمعه و يک شنبه  يکم ، 2 و 4 مرداد ماه از اين محور ممنوع است .
 
رئيس پليس راه استان افزود: در صورت افزايش حجم ترافيک و صلاحديد ماموران پليس راه محدوديت يک طرفه مقطعي از روز چهارشنبه 31 مردادماه تا روز يک شنبه 4 شهريورماه  به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پليس راه لاريجان و بالعکس انجام خواهد شد .
 
وي در خاتمه  از رانندگاني که قصد تردد در محورهاي مواصلاتي استان مازندران را دارند، خواست: ضمن مديريت سفر خود، با رعايت کامل مقررات راهنمايي و رانندگي، در صورت نياز به کسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي 21824420 و 21824434 پليس راه استان با پيش شماره 011 تماس بگيرند .
 
--------------------------------------
 
دستگيري 403  سارق و مالخر در مازندران
 
گروه استان ها- مازندران - فرمانده انتظامي استان در حاشيه بازديد از نمايشگاه دستاوردهاي طرح مقابله با سرقت در شهرستان نور از دستگيري 356 سارق و 48 مالخر در سطح استان خبر داد.
 
سردار"حسن مفخمي شهرستاني" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس با اعلام اين خبر، بيان داشت: طرح مقابله با سرقت در استان به منظور افزايش احساس امنيت براي شهروندان با انجام اقدامات اطلاعاتي و شناسايي مناطق جرم خيز اجرا شد. 
 
خبر سلمان مهدوی 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار