پیشرفت ۷۵درصدی عملیات حفر چاه جدید در مجتمع آبرسانی معلم کلا و کمدره آمل+تصاویر

کد خبر: ۱۱۸۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹ 15 August 2024

 

 
به گزارش تابناک مازندران ، مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران با اشاره به پیشرفت ۷۵درصدی عملیات احداث چاه جدید در مجتمع آبرسانی معلم کلا و کمدره در شهرستان آمل گفت: با اتمام این طرح ۷۰۶۰ خانوار از آب شرب پایدار بهره مند می شوند.
بهزاد برارزاده در بازدید از عملیات حفر این چاه اظهار داشت:
روستاهای وسطی کلا ، آهنگرکلا ، مزرس ، شهنه کلا ، کم کلا ، معلم کلا ، بزمینان ، کنسی ، کمدره ، زوارک ، زیارو ، رودباردشت و ترک کلا با جمعیتی بالغ بر ۷۰۶۰ خانوار تحت پوشش مجتمع معلم کلا و کمدره قرار دارد.او با بیان اینکه در حال حاضر آب این روستاها از طریق ۶ حلقه چاه با آبدهی ۷۳ لیتر بر ثانیه تامین می شود افزود: نیاز آبی این روستاها بالغ بر ۹۵ لیتر بر ثانیه پیش بینی می شود که با راه اندازی چاه جدید ، ساکنان این مناطق به آب شرب پایدار دست می یابند.
او میزان پیشرفت فیزیکی این طرح را ۷۵ درصد عنوان و تصریح کرد: در این طرح تاکنون ۱۱کیلومتر لوله گذاری شبکه و خط انتقال ، حفر ۲ حلقه چاه عمیق، یک واحد ایستگاه پمپاژ و مخزن زمینی به حجم ۱۹۰۰ مترمکعب به اجرا درآمد.
مدیرعامل آبفامازندران ادامه داد: اقدامات باقی مانده شامل ۱۵ کیلومتر لوله گذاری شبکه، تجهیز یک حلقه چاه حفرشده ، تکمیل عملیات احداث ایستگاه پمپاژ ، احداث سه باب مخازن زمینی مجموعاً به حجم ۸۰۰ مترمکعب و خط انتقال به طول ۳ کیلومتر می باشد که درحال اجراست.
برارزاده قرارداد اجرای بخشی از این طرح شامل عملیات تجهیز چاه حفر شده و محوطه سازی و ساختمان جانبی، اجرای ۹۰۰ متر خط انتقال را ۸۸ میلیارد ریال اعلام کرد. 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار