بهره‌مندی دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت سوادکوه شمالی از خدمات فرهنگی کمیته امداد

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی گفت: در سه ماه نخست سال‌جاری تعداد ۳۲ دانشجو و ۳۱۸ دانش آموز از خدمات فرهنگی، آموزشی و هدایت تحصیلی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹ 21 August 2024

بهره‌مندی دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت سوادکوه شمالی از خدمات فرهنگی کمیته امداد

 

به گزارش تابناک مازندران، حسین بریمانی ورندی اظهار داشت: در سه ماه نخست سال‌جاری تعداد ۳۲ دانشجو و ۳۱۸ دانش آموز از خدمات فرهنگی، آموزشی و هدایت تحصیلی بهره‌مند شدند.

وی فراهم کردن زمینه برای ادامه تحصیل دانشجویان و دانش‌آموزان کمیته امداد را یکی از فعالیت‌های این نهاد حمایتی دانست و گفت: کمیته امداد با کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت زمینه موفقیت‌های تحصیلی و علمی آنان را فراهم کرده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی توانمندسازی فکری ،فرهنگی و کمک به آینده‌سازان کشور را از اهداف کمیته امداد در کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان برشمرد و گفت: در سال‌جاری  ۳۲ نفر دانشجو از خدمات تامین شهریه بیش از مبلغ ۴۳ میلیون تومان  و ۴۰ میلیون تومان وام دانشجویی و ۳۱۸نفر دانش‌آموز از کمک هزینه تحصیلی بهره‌مند شدند.

بریمانی ورندی با بیان اینکه، کمک هزینه تحصیلی به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان و دانش‌آموزان پرداخت می‌شود تا آن‌ها بتوانند با خیالی آسوده به تحصیل ادامه دهند گفت: به دانش‌آموزان تحت حمایت در شهرستان خدمات نقد و غیرنقد شامل؛ پوشاک لوازم‌التحریر و... ارائه شده است.

خاطرنشان می‌شود: تعداد ۱۱۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد سوادکوه شمالی قراردارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار