مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد:

استقبال پرشور از جشنواره فرهنگ، هنر، ادبیات و رسانه "فتح خون در مازندران

آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره فرهنگ، هنر، ادبیات و رسانه "فتح خون" ۳۱ مردادماه سال‌جاری است.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۲ 17 August 2024

استقبال پرشور از جشنواره فرهنگ، هنر، ادبیات و رسانه

 

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احسان آهنگر در گفت‌وگویی با اشاره به انتشار فراخوان نخستین جشنواره فرهنگ، هنر، ادبیات و رسانه با موضوع ایثار و شهادت با عنوان "فتح خون" در استان از استقبال بالای مخاطبان مازنی و سایر استان‌ها، جهت شرکت در این جشنواره خبر داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که این جشنواره در راستای دومین کنگره ۱۴۵۰۰ شهید استان مازندران برگزار می‌شود، افزود: اختتامیه این جشنواره، همزمان با میلاد شهید سید مرتضی آوینی (۲۱ شهریورماه سال جاری) با تجلیل از برگزیدگان به همراه اهدا جایزه ویژه شهید آوینی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به این که پوستر این جشنواره همزمان با چهاردهم تیرماه ۱۴۰۳ روز قلم رونمایی شد، تصریح کرد: علاقه‌مندان تا ۳۱ مردادماه امسال فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
آهنگر از استقبال بالای مخاطبان برای شرکت در این جشنواره فرهنگی، هنری، ادبی و رسانه‌ای خبر داد و خاطرنشان کرد: علی‌رغم اعلام گستره جشنواره در محدوده استان مازندران، تاکنون علاوه بر مازندران از استان‌های خوزستان، گیلان، زنجان و قم آثاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
وی با بیان این که اهالی فرهنگ، هنر، ادبیات و رسانه می‌توانند آثار خود را با موضوع ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، بیان داشت: ارسال اثر می‌تواند در قالب هنرهای تجسمی، ادبی، نمایشی و آوایی باشد.
آهنگر با اشاره به این که هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر در دو محور (فرهنگ، هنر، ادبیات و رسانه) و دو قالب (تجسمی، ادبی، نمایشی و آوایی) شرکت کند، تصریح کرد: به برگزیدگان هر محور جوایز ارزنده‌ای اهداء خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین افزود: نخستین جشنواره فرهنگی، هنری، ادبی و رسانه‌ای «فتح خون» از سوی دفتر امور فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری و با همکاری مؤسسه پژوهشی میراث مشترک ادیان در حال برگزاری است.
وی در پایان ابراز داشت که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس، مازندران، ساری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، دفتر امور شهرستان ساری و یابه شماره ۰۹۳۶۲۴۶۸۲۴۳ در بستر پیام رسان ایتا ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار