اخبار کامل انتظامی مازندران در ۲۹ مرداد ماه

کد خبر: ۱۱۸۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰ 19 August 2024
اخبار کامل انتظامی مازندران در ۲۹ مرداد ماه
 
 
به گزارش تابناک مازندران ، اخبار کامل انتظامی استان مازندران در مورخه 29/05/1403 تقدیم حضور می گردد.
 
-----------------------------------------------------------------------------------------
كشف 455 كيلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز بهداشت در جويبار
فرمانده انتظامي شهرستان جويبار از كشف 455 كيلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز بهداشتي و خارج از شبکه توزيع خبر داد .
به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ "عبداله اکبري" در بيان جزئيات اين خبرگفت: در راستاي نظارت، کنترل و ساماندهي واحدهاي صنفي، ماموران پليس نظارت بر اماکن عمومي اين فرماندهي پس از هماهنگي قضائي و همكاري دامپزشكي از چند واحد صنفي در اين شهرستان بازديد كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان جويبار افزود: ماموران در بازرسي از  يکي از دامداري هاي اين شهرستان 455 كيلوگرم لاشه دام کشتار شده فاقد مهر و مجوز  از اداره دامپزشکي كشف كردند.
وي بابيان اين که  واحد صنفي مذکور با هماهنگي هاي قضائي پلمب شده است،تصريح کرد: در اين عمليات متصدي واحد مذکور پس از تکميل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
سرهنگ اکبري در پايان يادآور شد: شهروندان هشدارها و آموزش هاي پليس را جدي گرفته و در صورت رويت هر گونه موارد مشکوک مراتب را سريعاً با پليس 110 اعلام و در تامين امنيت جامعه پليس را ياري كنند.
-------------------------------------------
انهدام باند سارقان اماکن خصوصي در چالوس
فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از دستگيري باند 3 نفره سرقت از اماکن خصوصي با 9 فقره سرقت توسط ماموران پليس آگاهي شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ محسن سليماني در تشريح اين خبر، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماکن  خصوصي در يکي از روستاهاي بخش مرزن آباد  موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.
فرمانده  انتظامي شهرستان چالوس، تصريح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي، ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي موفق شدند اعضاي يک باند 3 نفره  را در اين ارتباط شناسايي کنند .
سرهنگ سليماني افزود: متهمان که 2 سارق و يک مالخر بودند در اقدامي عملياتي توسط پليس آگاهي دستگير و از مخفيگاه آنان اموال سرقتي کشف شد . 
وي در ادامه گفت: متهمان  در بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به 9 فقره سرقت از اماکن خصوصي در اين روستا اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده با قرار قانوني مناسب از سوي مرجع قضائي روانه زندان شدند.
سرهنگ سليماني در ادامه با بيان اين که  بيشتر اين سرقت ها توسط افراد غير بومي صورت مي گيرد از شهروندان خواست: باگماردن سرايدار يا نگهبان از اين نوع سرقت ها پيشگيري کنند و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهاي مشکوک در محدوده محل سکونت يا کارگاه خود مراتب را به پليس 110 اطاع دهند .
-------------------------------------------
توقيف خودروي حامل ضايعات مرغ فاسد در چالوس
فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از توقيف يک خودروي نيسان حامل 500 کيلو گرم ضايعات فاسد شده مرغ در شهر مرزن آباد خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس سرهنگ محسن سليماني در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران گشت کلانتري 13 مرزن آباد در حين گشت زني به يک خودروي نيسان حمل گوش و مرغ مشکوک شدند .
فرمانده انتظامي شهرستان چالوس، تصريح کرد: ماموران خودروي مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن 500 کيلوگرم ضايعات فاسد شده مرغ کشف کردند .
سرهنگ سليماني تصريح کرد: راننده خودروي مورد نظر که اهل يکي از استان هاي غربي کشور بود اين محموله را از يکي از شهرهاي همجوار چالوس بارگيري کرده و قصد تحويل آن را به يکي از واحدهاي توليد محصولات گوشتي در تهران را داشت .
وي همچنين اظهار  داشت: با حضور نماينده دامپزشکي شهرستان چالوس محموله کشف شده معدوم و متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد .
سرهنگ سليماني در خاتمه از شهروندان خواست: هرگونه اطلاع واخبار در خصوص فعاليت هاي افراد مشکوک به مرکز فوريتهاي پليس 110 اطلاع دهند .
-------------------------------------------
کشف 30 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري 
فرمانده انتظامي شهرستان ساري از کشف 30 تن چوب جنگلي قاچاق و توقيف يک نيسان و دو کاميون خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبداله حسن زاده" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده هاي جنگلي، ماموران پاسگاه هولار در مسير حوزه استحفاظي به يک خودروي نيسان و 2 خودروي کاميون حامل چوب مشکوک شدند.
وي، افزود: ماموران پاسگاه هولار خودروهاي  مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آنها 30 تن چوب که توسط رانندگان خودرو به صورت غير مجاز از جنگل هاي شهرستان برداشت شده بودکشف کردند .
فرمانده انتظامي شهرستان ساري همچنين از پلمب يک مکان مرکز خريد چوب هاي جنگلي در اين ارتباط خير داد و تصريح کرد: رانندگان اين خودروها پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان ساري تحويل داده شد.
سرهنگ حسن زاده در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلي، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.
-------------------------------------------
کشف13 کيلو گرم مواد مخدر در طرح آرامش نکا
فرمانده انتظامي نکا از اجراي طرح آرامش ، جمع آوري 68معتاد متجاهر ، دستگيري 17 خرده فروش مواد افيوني و کشف13 کيلوگرم انواع مواد مخدردر اين شهرستان خبر داد .
سرهنگ " قاسم عزيزي " در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، گفت : در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت عمومي، طرح جمع آوري معتادان با محوريت پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز با محوريت پليس مبارزه با مواد مخدر به مرحله اجرا در آمد.
وي با اشاره به اقدامات اطلاعاتي ماموران  و شناسايي اماکن جرم خيز و آلوده به مواد مخدر در اجراي اين طرح، افزود: طي عمليات هاي انجام شده 17 خرده فروش و توزيع کننده مواد مخدر دستگير و 68 معتاد نيز از سطح شهرستان نکا جمع آوري شدند.
سرهنگ عزيزي از کشف 13 کيلوگرم انواع مواد مخدر در اين طرح خبر داد و بيان داشت:  به منظور سالم سازي مناطق آلوده و جلب رضايت عمومي اين طرح و طرح هاي مشابه همچنان تداوم خواهد داشت.
-------------------------------------------
دستگيري 4 سارق حرفه اي در تنکابن 
فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري 4 سارق حرفه اي منازل ويلايي با 11 فقره سرقت خبر داد. 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر، بيان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت طلاجات از منزل، موضوع دستگيري سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي، ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي موفق به شناسايي 4 سارق حرفه اي در اين ارتباط شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن، تصريح کرد: ماموران با هماهنگي قضائي، در عملياتي ضربتي متهمان را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آنان مقادير قابل توجهي طلاجات و ديگر لوازم سرقتي را کشف کردند.
وي اظهار داشت: متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به 11 فقره سرقت منازل ويلايي اعتراف کردند.
سرهنگ ديلمي با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده به دادسرا معرفي شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند .

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار