بررسی ۲۰۰ درخواست در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری مازندران

کد خبر: ۱۱۸۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹ 21 August 2024
بررسی ۲۰۰ درخواست در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری مازندران

 

به گزارش تابناک مازندران ، بیش از ۲۰۰ درخواست در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری مازندران بررسی شد
 
با حضور رئیس کل دادگستری استان مازندران و معاونین قضایی دادگستری استان، در راستای حفظ کرامت و حقوق شهروندان، دیدار چهره به چهره معاونین و مسئولان قضایی استان با مردم در دادگستری مازندران برگزار شد.
 
بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران دکتر عباس پوریانی در این خصوص گفت: در راستای حفظ کرامت و حقوق شهروندان، دیدار چهره به چهره معاونین و مسئولان با مردم طبق روال هر سه شنبه در دادگستری استان برگزار شد و مطالبات و درخواستهای 230 نفر در این جلسه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
 
رئیس کل دادگستری مازندران در این خصوص اظهار کرد: این دیدارها باعث افزایش اعتماد و رضایت مندی مردم به دستگاه قضا می شود و در حقیقت جلوه عمومی تکریم ارباب رجوع است که با هدف رفع ابهام از درخواستها و شفاف سازی مسائل مطروحه برای مسئولین و مردم، تسهیل در روند خدمت رسانی و حل مشکلات مردم صورت می گیرد.
 
پوریانی خاطرنشان کرد: در دیدار این هفته غالب موضوعات مطروحه ابطال و جعل سند، مطالبه خسارت، ماده 477 و مطالبه وجه بود که جهت حصول نتیجه به مسئولین و معاونین ذیربط ارجاع داده شد.
 
شایان ذکر است؛ دیدارهای مردمی و ملاقات رئیس کل دادگستری مازندران به همراه معاونین ، روزهای سه شنبه هر هفته در محل دادگستری کل استان برگزار می شود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار