کمک بیش از یک میلیارد تومانی حامیان نوشهری به فرزندان ایتام و محسنین

رئیس کمیته امداد شهرستان نوشهر گفت: در ۴ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ حامیان عزیز و بزرگوار مبلغ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به صورت مستقیم به حساب فرزندان ایتام و محسنین واریز نموده‌اند.
کد خبر: ۱۱۸۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱ 21 August 2024

کمک بیش از یک میلیارد تومانی حامیان نوشهری به فرزندان ایتام و محسنین

 

به گزارش تابناک مازندران، بهزاد عسکری اظهار داشت: ۳۵۰۰ نفر از حامیان شهرستان نوشهر از ۱۱۴ نفر از ایتام و ۴۸۹ نفر فرزندان محسنین این شهرستان حمایت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در ۴ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ حامیان عزیز و بزرگوار مبلغ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به صورت مستقیم به حساب فرزندان ایتام و محسنین واریز نموده‌اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان نوشهر با بیان اینکه، طرح اکرام یکی از طرح‌های موفق کمیته امداد بوده است افزود: این طرح با مساعدت حامیان و خیران برای ارتقای معیشت و تکریم ایتام اجرا شده است و در طول فعالیت این طرح که با استقبال بسیار زیاد مردم خیر و نیکوکار روبه‌رو شده است اقدامات اساسی برای رفع نیازهای خانواده‌های ایتام مانند تامین هزینه‌های تحصیلی، درمانی، جهیزیه، خرید یا تعمیر و تکمیل منزل و دیگر نیازهای ضروری انجام شده است.

عسکری درباره طرح محسنین و حمایت از نیازمندان غیر یتیم، بیان کرد: برخی از خانواده‌ها به دلیل کهولت سن، بیماری و یا از کارافتادگی سرپرست، زیرپوشش کمیته امداد هستند که در طرح محسنین توسط حامیان حمایت می‌شوند.

وی تاکید کرد: نیکوکاران بزرگوار جهت حمایت از کودکان نیازمند، می‌توانند از طریق سامانه اکرام به نشانی ekram.emdad.ir اقدام نمایند.

رئیس کمیته امداد شهرستان نوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۱۶۶ خانوار در نوشهر تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار