مدال برنز مسابقات جهانی اختراعات سوئیس ۲۰۲۴ در دستان یک جوان  مازندرانی 

مسابقات جهانی اختراعات سوئیس ۲۰۲۴ با حضور ۵۰ کشور و ۱۵۰۰ اختراع از سراسر جهان و زیر نظر مجمع بین المللی فدراسیون مخترعان (IFIA) به صورت مجازی در ژنو برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷ 22 August 2024

مدال برنز مسابقات جهانی اختراعات سوئیس ۲۰۲۴ در دستان یک جوان   مازندرانی 

 

 
به گزارش تابناک مازندران ، پوریا معصومی دندانپزشک ایرانی و چهره علمی استان مازندران صاحب  مدال برنز مسابقات جهانی اختراعات ۲۰۲۴ ژنو شد .
 
بر اساس این گزارش ،  پوریا معصومی  فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی از کشور روسیه و  چهره علمی مازندرانی و اهل شهر قایمشهر که توانست مدال برنز مسابقات جهانی اختراعات سوئیس ۲۰۲۴ را به دست آورد در گفت و گو با خبرنگار ما خاطرنشان کرد :
 
بدلیل افزایش مصرف بیش از حد فست و فود و اضافه وزن  مردم دنیا به این فکر افتادم تا به نوبه خودم بتوانم در چربی سوزی مردم کمک نمایم .
 
وی ادامه داد :
 
دستگاهی که اختراع کردم یک دستگاه لاغری است که حاوی یک قالب کاغذ کربنی و محرک اولترا سونیک است که از گیره های قابل تنظیم ساخته شده است و این گیره ها دیواره آن را با کاغذ کربنی پوششی تا دمای ۷۰ درجه سانتیگراد گرم می کنند .
 
معصومی افزود :
 
این مسابقات ویژه مخترعین فدراسیون جهانی اختراعات بود که تنها سالی یکبار بصورت مجازی در ژنو مورد بررسی قرار میگیرد  که توانستم   به عنوان نماینده ایران با حضور ۱۵۰۰ مخترع  از ۵۰ کشور مقام سوم را کسب کنم.
 
وی اظهار کرد  :
 
با تلاش های شبانه روزی توانستم نام خود را به عنوان مخترع جهانی در محل دائمی IFIA (مجمع فدراسیون بین المللی مخترعان) در ژنو سوئیس به ثبت رسانم.
 
گفتنی است مسابقات جهانی اختراعات سوئیس ۲۰۲۴ با حضور ۵۰ کشور و ۱۵۰۰ اختراع از سراسر جهان و زیر نظر مجمع بین المللی فدراسیون مخترعان (IFIA) به صورت مجازی در ژنو برگزار شد.
 
 این مسابقات برای اعضای فدراسیون بین المللی مخترعان برگزار شده است  که مخترعین در رشته های مختلف از جمله مهندسی، علوم کامپیوتر، کشاورزی و محیط زیست، شیمی و زیست شناسی و پزشکی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار