ورشکسته‌ها به دنبال تامین مالی بانکی نباشند

استاندار مازندران: جهش تولید با مشارکت مردم امکان پذیر است

استاندار مازندران سرعت رشد در صنعت را بسیار کم اعلام کرد و گفت که صنعت سود کلان ندارد، پس سرمایه‌گذار دارای اهلیت در این حوزه فعالیت کند. چون هنگام بروز مشکل در تامین مالی، بانک به تنهایی گره گشا نیست
کد خبر: ۱۱۸۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۰ 22 August 2024

استاندار مازندران: جهش تولید با مشارکت مردم امکان پذیر است

 

به گزارش تابناک مازندران ، استاندار مازندران در نشست تحقق شعار سال اظهار داشت:

جهش تولید با مشارکت مردم؛ در خصوص مسائل مهم با اهداف مشترک و خرد جمعی به منظور رونق تولید، رفع مشکلات تولید، ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان، تجارت، صادرات، اصناف و نحوه مشارکت مردم، مورد گفتگو قرار گرفت.

بر اساس این گزارش ، یوسف نوری، استاندار مازندران در جلسه شورای هم خانواده صمت، گفت: بخش خصوصی در حوزه صمت در شتاب دادن روند توسعه استان و رضایتمندی مردم نقش آفرین است.

استاندار با بیان اینکه متاسفانه مازندران کوچک دیده می‌شود، افزود: استان با همه دارایی‌ها و توانمندی در حوزه‌های مختلف و تولید محصولات درجه یک در سودآوری و کارآمدی در ردیف پایین قرار دارد.

نوری سرعت رشد در صنعت را بسیار کم اعلام کرد و گفت: صنعت سود کلان ندارد، پس سرمایه‌گذار دارای اهلیت در این حوزه فعالیت کند. چون هنگام بروز مشکل در تامین مالی، بانک به تنهایی گره گشا نیست.

وی با بیان اینکه فعال کردن واحدهای نیمه فعال در شهرک‌های صنعتی اولویت دارد، افزود: همه دستگاه‌ها و نهادها با هم افزایی سعی کنند تا حوزه صنعت، تولید و کشاورزی مازندران به شکوفایی لازم برسد.

استاندار با بیان این مطلب که در ارائه مجوزها زمان را لحاظ و تعیین تکلیف کنید، متذکرشد: برای واحدهای راکد و نیمه فعال گروه حقوقی تشکیل دهید تا راهکارهای لازم با تجمیع اندیشه حقوقی و حقیقی ارائه گردد. ورشکسته‌ها به دنبال تامین مالی بانکی نباشند با سرمایه‌گذاری مشارکتی در رفع معضل مالی اقدام عملی کنند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار