پرداخت بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان صدقه توسط آملی‌های سخاوتمند در سال گذشته

رئیس کمیته امداد شهرستان آمل گفت: مردم متدین و خیر‌اندیش این شهرستان در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت نمودند.
کد خبر: ۱۱۸۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸ 21 August 2024

پرداخت بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان صدقه توسط آملی‌های سخاوتمند در سال گذشته

 

به گزارش تابناک مازندران، فریبرز نیکوکار اظهار داشت: مردم متدین و خیر‌اندیش این شهرستان در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت نمودند.

وی با بیان اینکه، ۷ هزار و ۱۷ خانوار تحت پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند و از خدمات مختلف آن بهره‌مند هستند، اظهار کرد: بخشی از ماموریت‌های این نهاد از محل دریافت صدقات محقق می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان آمل افزود: صدقات جمع‌آوری شده در سرفصل‌های کمک به تامین جهیزیه، معیشت، مسکن، درمان و فرهنگی در همین شهرستان برای نیازمندان هزینه شده و به هیچ عنوان صرف هزینه‌های اداری نمی‌گردد.

نیکوکار در ادامه بیان کرد: طی ۴ ماهه نخست سال‌جاری نیز مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان صدقه جذب شده است و مردم شریف این شهرستان علاوه بر پرداخت صدقه از طریق صندوق‌های سنتی  از روش‌های دستگاه‌ کارتخوان‌ هوشمند نانوایی‌‌ها، کد دستوری #0119*8877* و QR نصب شده بر روی صندوق‌های کوچک اماکن می‌توانند صدقات خود را سریعتر به دست نیازمندان برسانند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار