در حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران:

افتتاح یک دیوارنگاری در ابعاد صد و ده متری در ساری +تصاویر

کد خبر: ۱۱۸۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶ 20 August 2024
افتتاح یک دیوارنگاری در ابعاد صد و ده متری در ساری +تصاویر
 
به گزارش تابناک مازندران ، فرمانده سپاه کربلا: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا با بهره گیری از ظرفیت هنر خودش بزرگترین اثر ماندگار میتواند باشد و امروز شاهد هستیم که در ورودی شهر ساری در آستانه اربعین حسینی به نام و یاد شهدای عزیز خاصتا جبهه مقاومت این دیوارنگاره طراحی شده است. 
 بر اساس این گزارش ، سردار مسلمی "فرمانده سپاه کربلا" در حاشیه ی آئین افتتاح و رونمایی از بزرگترین دیوارنگاره مقاومت استان مازندران گفت: در آستانه برگزاری دومین کنگره سرداران شهید استان مازندران، شاهد افتتاح یک دیوارنگاری در ابعاد صد و ده متر مربع توسط یکی از هیئتهای بزرگ شهرستان ساری "هیئت ثارالله" هستیم.
 
سردار مسلمی افزود: این دیوارنگاره ها، نام و یاد شهدا را برای مردم زنده نگه میدارد و امروز آرامش و امنیتی که در جامعه داریم درواقع امروز هر چه داریم به برکت خون این شهدای عزیز است.
 
فرمانده سپاه کربلا به ظرفیت هنر جهت ماندگاری نام شهدا اشاره نمود و اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا با بهره گیری از ظرفیت هنر خودش بزرگترین اثر ماندگار میتواند باشد و امروز شاهد هستیم که در ورودی شهر ساری در آستانه اربعین حسینی به نام و یاد شهدای عزیز خاصتا جبهه مقاومت این دیوارنگاره طراحی شده است. 
 
وی افزود: امیدوارم در شهرستان های مختلف بتوانیم بیشتر از این اثرماندگار داشته باشیم و مردم ما بتوانند از برکت و معنویت شهدا در زندگیشان بهره ببرند. 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار