رئیس کل دادگستری مازندران پیگیر حل مشکلات 3 جاده مهم استان شد

پوریانی با بیان اینکه بسیاری از جاده های استان مازندران از نظر کیفیت روکش آسفالت و برخی معضلات دیگر در وضعیت بسیار نامناسبی بوده و این مشکلات منجر به وقوع حوادث متعدد می شوند، تصریح کرد:همکاری میان دستگاه های مربوطه و سایر ارگان ها می تواند منجر به بهبود و افزایش ایمنی راه ها شده و کمک کند تا میزان تصادفات رانندگی در جاده ها کاهش یابد.
کد خبر: ۱۱۷۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸ 07 August 2024

رئیس کل دادگستری مازندران پیگیر حل مشکلات 3 جاده مهم استان شد

 

 

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس کل دادگستری استان مازندران در راستای حفظ حقوق عامه و با هدف توسعه و پیشرفت استان، به موضوع حل مشکلات 3 جاده مهم استان در مناطق مرزن آباد، زیرگذر جاده نواب و سه راه جویبار ساری شهرستان چالوس ورود کرد و طی تماس تلفنی با مسئولین وزارت راه و شهرسازی پیگیر رفع معضلات جاده ای این سه منطقه شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران، دکتر عباس پوریانی در بازدیدهایی که با همراهی مسئولان قضایی استان از این مناطق داشت پای صحبت مردم و اهالی منطقه نشست و ضمن استماع سخنان متولیان امر، مشکلات مبتلابه را در این راستا جویا شد.
رئیس کل دادگستری استان مازندران؛ خرابی و ضعف سازه ها در جاده ها را از مهمترین دلایل به وجود آمدن تصادفات رانندگی ذکر کرد و گفت: برای بهبود و رفع این خرابی‌ها، دستگاه‌های مرتبط با حمل و نقل جاده ای می‌توانند با بررسی و ارزیابی دوره ای جاده‌ها، نقاط ضعف و خرابی آن‌ها را شناسایی کرده و پروژه‌های تعمیر و بهسازی را طراحی و اجرا کنند.
پوریانی با بیان اینکه بسیاری از جاده های  استان مازندران از نظر کیفیت روکش آسفالت و برخی معضلات دیگر در وضعیت بسیار نامناسبی بوده و این مشکلات منجر به وقوع حوادث متعدد می شوند، تصریح کرد:همکاری میان دستگاه های مربوطه و سایر ارگان ها می تواند منجر به بهبود و افزایش ایمنی راه ها شده و کمک کند تا میزان تصادفات رانندگی در جاده ها کاهش یابد.


وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان برای حفظ امنیت و سلامت مردم و در راستای حفظ حقوق شهروندی به این مساله ورود و پیگیری های لازم جهت رفع مشکل انجام خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار