یکصد و هفتمین نشست کافه دانش با موضوع حدنگاری اراضی سنتی خوزستان از رودخانه ها و چاه ها برگزار شد

یکصد و هفتمین نشست کافه دانش با موضوع بررسی حدنگاری اراضی سنتی خوزستان ( برداشت مستقیم) از رودخانه ها و چاه ها برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷ 27 August 2024

تابناک خوزستان: به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، روز سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳، یکصد و هفتمین نشست کافه دانش با موضوع حدنگاری اراضی سنتی خوزستان ( برداشت مستقیم) از رودخانه ها و چاه ها و با ارائه پیمان حیدری راد و مژده جامعی و با حضور علاقه مندان به این مبحث در سالن جلسات رصد خانه آب و انرژی برگزار شد.

در این نشست در خصوص نتایج اجرای پروژه کاداستر اراضی سنتی استان خوزستان به مواردی از جمله، تهیه بانک اطلاعاتی (Database) مشترکین کشاورزی کشت تابستانه زمستانه، دائمی و آبزی پروری به تفکیک منابع آبهای سطحی و آبهای زیرزمینی،

تهیه لایه های اطلاعاتی اراضی سنتی استان خوزستان Shape Files در محیط GIS به تفکیک کشت تابستانه زمستانه دائمی آبزی پروری و نیشکر به همراه اطلاعات توصیفی مشترکین و تولید نقشه های کاداستر اراضی سنتی استان با هدف مدیریت برداشت و مصرف مستقیم آب از رودخانه و چاه های استان اشاره شد.

در پایان این نشست پس از پرسش و پاسخ و تبادل نظر پیرامون این مبحث، از پیمان حیدری راد و مژده جامعی برای تحقیق و ارائه این مطلب، قدردانی شد.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار