مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان:

بهبود فضای کسب و کار در رشد تولید زنجیره‌های ارزش خوزستان اثرگذار است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بهبود فضای کسب و کار در توسعه سرمایه‌گذاری و تولید چهار زنجیره ارزش استان شامل صنایع پلیمری، فولادی، غذایی و سلولزی استان اثر گذار است.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸ 28 August 2024

تابناک خوزستان: حمیدرضا فلاح با بیان اینکه خوزستان با اقدامات انجام شده رتبه دوم کشور را در بهبود فضای کسب و کار کشور کسب کرده است، بیان کرد: ۷۰ مولفه برای بهبود فضای کسب و کار مهم است که خوزستان موفق شده در این شاخص عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

وی افزود: فضای کسب و کار مهم‌ترین عامل در جذب سرمایه‌گذار جدید است به همین دلیل برای بهبود شرایط محیط کار باید در استان با قوت و دقت کار شود.

مدیرکل صمت خوزستان اظهارکرد: بهبود محیط کسب و کار مشوق بزرگی برای جذب سرمایه‌گذار در استان خوزستان است به همین دلیل از تمامی مسئولان و دستگاه‌های مربوطه درخواست داریم برای بهبود هرچه بهتر فضای کسب و کار استان گام بردارند.

وی افزود: خوزستان ظرفیت‌های بسیار زیادی برای سرمایه‌‎گذاری دارد که با کاهش فرآیندها و بروکراسی اداری شاهد سرمایه‌گذاری گسترده در استان خواهیم بود.

فلاح تاکید کرد: شرایط جذب سرمایه گذار در استان را با حذف قوانین سخت‌گیرانه و تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری نظیر کاهش زمان صدور پروانه بهره‌برداری به ۲ روز در ادارات صمت استان فراهم خواهیم کرد.

۲ هزار واحد صنعتی فعال در خوزستان وجود دارد و این استان دومین استان کشور در میزان تولید ناخالص ملی کشور است.

طرح پایش و بهبود فضای کسب و کار سال ۹۱ در مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار