جوجه ریزی 6 میلیونی در شهرستان نکا

کد خبر: ۱۱۸۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳ 19 August 2024

 

به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی نکا از جوجه ریزی 6 میلیون و 235 هزار و 189 قطعه ای در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، سعید صمدی زرینی با اشاره به با فعالیت 202 واحد مرغداری مجاز در شهرستان نکا، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 6 میلیون و 235 هزار و 189 قطعه جوجه ریزی در سالن های مرغداری این شهرستان انجام  شد.

 

 مدیر جهاد کشاورزی نکا با بیان اینکه عواملی مانند قیمت جوجه یک روزه، نرخ نهاده و دستمزد کارگر، نسبت بین عرضه و تقاضا و حمل و نقل بر قیمت مرغ تاثیر گذار است، تصریح کرد: آنچه که در خصوص بازار مصرف مرغ حائز اهمیت است نظارت بر تولید و توزیع و تامین نهاده های مرغ مورد نیاز مرغداران است.

 

 این مسئول خاطرنشان کرد: پایه و رکن اصلی جهش تولید، مردم هستند و باید بستر لازم برای حضور و مشارکت مردم در میدان اقتصاد و عرصه تولید فراهم و از ظرفیت و توانمندی آنان استفاده شود.

 

 وی تصریح کرد: ارتقای ساختار بهداشتی مرغداری ها و استفاده از تکنولوژی مدرن در کنار رعایت مقررات بهداشتی و قرنطینه ای می تواند ضمن افزایش بهره وری و کاهش بیماری ها ارتقای امنیت غذایی را به دنبال داشته باشد

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار