۶۴ طرح بهسازی و اصلاح معابر روستایی استان سمنان بهره برداری شدند

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان از بهره برداری ۶۴ طرح بهسازی و اصلاح معابر روستایی طی هفته دولت در استان خبر داد و گفت: برای این پروژه ها ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۸۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹ 01 September 2024
به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از مهر، اصغر گونجی، بابیان اینکه طی هفته ۶۴ طرح بهسازی و اصلاح معابر روستایی در استان سمنان به بهره برداری رسیدند، ابراز داشت: بالغ بر ۴١٠ میلیارد ریال برای این طرح‌های عمرانی بنیاد مسکن استان سمنان هزینه شده است.
 
وی بابیان اینکه اجرای طرح بهسازی و اصلاح معابر روستایی تاکنون در ٩۶ درصد روستای استان انجام شده است، افزود: این آمار در سطح کشوری ۶٣ درصد است.
 
مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان بابیان اینکه طی سال جاری اجرای بهسازی و اصلاح معابر در ١۴٠ روستا با اعتباری بالغ بر ۶۶٠ میلیارد ریال در دست اجرا است، ابراز داشت: تا پایان شهریور ماه تمامی این روستا‌ها آماده بهره برداری خواهد بود.
 
گونجی در ادامه تصریح کرد: آسفالت ٣٠٠هزار مترمربع از معابر روستا‌های استان طی سال جاری انجام شده است.
 
طرح هادی در تمامی روستا‌های بالای ٢٠ خانوار استان انجام گرفته است، افزود: با توجه به افق ۱۰ ساله طرح هادی روستایی تاکنون در ۲۵۰ روستا بازنگری طرح انجام شده و در حال حاضر بازنگری طرح ۳۳ روستا در دستور کار بنیاد قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار