حمایت قضایی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان

رئیس کل دادگستری استان تولیدگران و صنعتگران را مبارزان در خط مقدم جبهه اقتصادی برشمرد و بر حمایت قضایی از واحد‌های صنعتی و تولیدی استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۸۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹ 18 August 2024

به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمد صادق اکبری ۲۸ مردادماه در بازدید از دو واحد خودرو سازی شهرک صنعتی غرب سمنان با بیان اینکه سیاست‌های رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید به تصویب رسیده، اظهار کرد: طبق سیاست‌های ابلاغی، تمامی قوای کشور مکلف به رفع موانع تولید و صنعت هستند.

وی با بیان اینکه رفع موانع تولید به معنای پویایی اقتصاد کشور است، افزود: هنر اصلی در این بین از میان بردن کامل موانع بر سر راه تولید باید باشد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه دستگاه قضا استان نیز حمایت از تولید و اجرای برنامه‌های عملیاتی راهبردی در سند تحول قوه قضائیه را یک تکلیف شرعی و قانونی می‌داند، اضافه کرد: با تمام توان در کنار تولید کنندگان خواهیم بود و بی هیچ چشمداشتی حمایت می‌کنیم.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه واحد‌های راکد و نیمه فعال باید به چرخه تولید و اقتصاد کشور باز گردند، تصریح کرد: به قدر توان در این مسیر کوشا خواهیم بود و از تولیدکنندگان نیز درخواست داریم در رفع موانع جدیت به خرج دهند و تا رسیدن به مطلوب پیگیر باشند.

وی بر لزوم حمایت از تولید داخل تاکید و خاطرنشان کرد: تولید کنندگان امروز در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور در برابر دشمنان ایستادند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان افزود: با تلاش فعالان اقتصادی و اتکا به دانش بومی توطئه‌های دشمن خنثی و در مسیر شکوفایی گام خواهیم برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار