سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی برای افزایش پوشش شبکه همراه مسیر حرم تا حرم

مدیر مخابرات استان سمنان از سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی برای افزایش پوشش شبکه همراه مسیر حرم تا حرم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴ 27 August 2024

به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از ایسنا، مجید دارایی امروز (ششم شهریور ماه) اظهار کرد: تجهیزات تکنولوژی نسل چهار (۴ G) باند پهن همراه اول در سایت‌های مسیر آزادراه حرم تا حرم و مسیر ریلی تهران - مشهد در محدوده استان سمنان نصب و راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به تداوم ارتقا و بهسازی سایت‌های BTS همراه اول، بیان کرد: در راستای ارتقای شبکه سیار و بهبود پوشش جاده‌ای و استفاده زائران حرم رضوی از اینترنت پرسرعت همراه و سرویس‌های به‌روز مخابراتی، تجهیزات تکنولوژی ۴ G همراه اول سایت‌های کوهپایه شهرستان سمنان و لاهورد شهرستان سرخه نصب و وارد مدار شد.

مدیر مخابرات استان سمنان با مطلوب دانستن وضعیت پوشش آنتن‌دهی همراه اول در مناطق شهری و روستایی و مسیر‌های جاده‌ای و ریلی استان، گفت: فعالیت‌های توسعه‌ای مخابرات استان با رویکرد حرکت همگام با رشد تکنولوژی و خدمات‌رسانی متوازن به سایر نقاط استان با جدیت در حال اجراست.

او ادامه داد: با هدف ایمن‌سازی، پایداری ارتباطات و افزایش رضایتمندی مشترکان سیار، تجهیزات پاور و انتقال سایت BTS دربند شهرستان مهدیشهر بهینه‌سازی شد. این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با تأمین تجهیزات از سوی شرکت ارتباطات سیار، شاهد تداوم توسعه پوشش شبکه همراه اول در استان سمنان خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار