معاون آموزش و پرورش استان سمنان:

۱۲ زمین ورزش در مدارس استان سمنان احداث شد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی، ۱۲ زمین چمن مصنوعی ورزش مدارس در سراسر استان به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴ 31 August 2024

به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از مهر، محسن فراتی ظهر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در آستانه سال تحصیلی جدید بیان کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی، ۱۲ زمین چمن مصنوعی ورزش مدارس در سراسر استان به بهره برداری رسیده است.

وی از اجرای طرح ارزیابی تخصصی آزمون‌های استخدامی دبیری، هنرآموزی، ابتدایی، کیفیت‌بخشی در استان سمنان خبر داد و افزود: فرآیند اجرایی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس و آزمون مورد کاوی انتخاب و انتصاب مدیران در مدارس استان در آستانه سال تحصیلی جدید انجام شده است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان از اجرای طرح بهسازی کلاس‌ها و مدارس موسوم به طرح شهید عجمیان و طرح شهید عرب خبر داد و گفت: فرآیند ساخت میز و نیمکت دانش‌آموزی در آستانه سال تحصیلی جدید صورت گرفته است.

فراتی به نظارت، ارزیابی و بازدید‌های میدانی از مدارس استان سمنان در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: راه اندازی کارگاه دوخت لباس فرم در هنرستان‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات اداری از دیگر اقدامات صورت گرفته در آستانه سال تحصیلی جدید است.

وی با بیان اینکه جشن آغاز سال تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی موسوم به جشن غنچه‌ها دوشنبه ۲۶ شهریور در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود، بیان کرد: سه‌شنبه ۲۷ شهریور جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان کلاس‌اولی و چهارشنبه ۲۸ شهریور جشن جوانه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم برگزار می‌شود.

معاون آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه همزمان با روز یک‌شنبه یکم مهرماه زنگ مهر، ایثار و نماز ویژه دانش‌آموزان در تمام مدارس و پایه‌های تحصیلی استان اجرایی می‌شود، بیان کرد: در آستانه سال تحصیلی همچنین درباره تأمین ائمه جماعات به‌منظور اقامه نماز ظهر و عصر در مدارس از سوی ستاد اقامه نماز نیز پیگیری‌هایی صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار