استاندار سمنان:

۷۶ درصد اعتبارات استان سمنان جذب شده است

استاندار سمنان از جذب ۷۶ درصد اعتبارات استانی اعم از نقدی و غیر نقدی خبر داد و گفت: تا پایان سال مالی این عدد باید به ۱۰۰ درصد برسد.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲ 31 August 2024

به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان سمنان به میزبانی استانداری، بیان کرد: دو هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان، مجموع اعتبارات استانی اعم از نقدی و غیر نقدی است.

از جذب ۷۶ درصد اعتبارات استانی اعم از نقدی و غیر نقدی خبر داد و گفت: تا پایان سال مالی این عدد باید به ۱۰۰ درصد برسد.

استاندار سمنان تاکید کرد: حتی یک ریال از اعتبارات استانی توسط دستگاه‌های اجرایی نباید برگشت بخورد، مدیران تمام تلاش و اهتمام خود را در این زمینه با توجه به فرارسیدن پایان سال مالی، به کار گیرند.

هاشمی در ادامه ضمن اشاره به برگزاری سرشماری کشاورزی در این استان و دیگر نقاط کشور بیان کرد: سرشماری کشاورزی سال ۱۴۰۳ فرصت بسیار مطلوب و مغتنمی برای رشد و پویایی بیشتر است، لذا دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای هرچه بهتر این مهم نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند.

وی با بیان اینکه برگزاری مطلوب سرشماری کشاورزی می‌تواند به نوعی آمایش سرزمینی در حوزه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بخش کشاورزی در راستای برنامه ریزی مدون و دستیابی به موفقیت‌های بعدی باشد، افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی در روز‌های پایانی ماه صفر به صورت آماده باش کامل تمام ظرفیت‌های موجود را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران در سطح استان به کار گیرند.

گفتنی است سال مالی همیشه پایان تیرماه بود، اما دو الی سه سالی می‌شود که سال مالی به پایان شهریورماه موکول شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار