استاندار سمنان بابت قطع برق صنایع عذرخواهی کرد

استاندار سمنان گفت: ضمن عذرخواهی به خاطر قطع برق صنایع، این مساله برنامه‌ای کشوری است.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳ 19 August 2024

به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز دوشنبه در نشست شورای اداری سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری، گفت: ضمن عذرخواهی از واحد‌های تولیدی به دلیل قطعی برق، این مساله موضوعی است که به صورت کشوری تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با تاکید بر نهایت همکاری با واحد‌های تولیدی، گفت: پایداری شبکه توزیع برق در بخش خانگی در اولویت و از تصمیم‌گیری‌های کلان کشوری است.

وی به وضعیت کمبود منابع آبی استان اشاره و تصریح کرد: صرفه‌جویی در مصرف آب و برق همواره مورد توجه باشد و تلاش شرکت آب و فاضلاب سمنان جلوگیری از قطعی آب در استان با وجود کمبود‌ها است.

استاندار سمنان افزود: اولویت دولت چهاردهم رضایتمندی مردم است و انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های برای تحقق این مهم اهتمام ورزند. مدیران دستگاه‌های اجرایی با تلاش مضاعف در راستای سیاست‌های دولت چهاردهم و تداوم راه شهید آیت‌الله رئیسی برای ارتقای رضایت‌مندی مردم تلاش کنند.

وی بر برگزاری باشکوه برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت تاکید و اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از درگیری خود با حاشیه‌ها پرهیز و برای حفظ انسجام و وحدت در جامعه تلاش کنند.

استاندار سمنان اضافه کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سفر به شهرستان‌ها برگزاری نشست‌خبری را در راستای اطلاع‌رسانی تلاش‌ها مدنظر قرار دهند.

هاشمی با اشاره به کاهش ۳۸ درصدی سرقت در سمنان و قدردانی از فرماندهی انتظامی استان برای این دستاورد، تاکید کرد: خودمراقبتی به ویژه از طریق پایش تصویری در دستگاه‌های اجرایی و مسکونی مورد توجه باشد.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت شهریور امسال در استان سمنان، تاکید کرد: بخش‌های مختلف در برگزاری باشکوه این آیین همراهی کنند.

به گفته وی، یکهزار و ۶۰۰ نفر در دانشگاه فرهنگیان سمنان سال تحصیلی جدید پذیرش می‌شوند که انتظار می‌رود بخش‌های دانشگاهی از جمله دانشگاه پیام نور با اشتراک فضای آموزشی با دانشگاه فرهنگیان همراهی کنند.

وی ادامه داد: ۳۶ موکب توسط عزاداران حسینی سمنان به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند که از این تعداد چهار موکب در مرز مهران و بقیه در مسیر پیاده‌روی اربعین در خاک عراق است.

استاندار سمنان با اشاره به روز جهانی مسجد بر تقویت کارکرد مسجد‌ها در زمینه بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان برای مقابله با تهاجم فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد.

دستگاه‌های اجرایی طرح‌های هفته دولت را در سامانه منتاک ثبت کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در این نشست گفت: دستگاه‌های اجرایی طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی هفته دولت را در سامانه جامع مدیریت و نظارت بر توسعه استان‌های کشور (منتاک) ثبت کنند تا جزو طرح‌های افتتاحی و نیاز به اعتبار قرار بگیرد.

محمد حمیدی افزود: ستاد برگزاری گرامیداشت هفته دولت به ریاست استاندار در سمنان تشکیل و راهبرد‌ها در بخش‌های مختلف از جمله عمرانی، اقتصادی و فرهنگی مشخص شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ستاد رسانه‌ای به ریاست استاندار سمنان برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته دولت امسال تشکیل شده و در حال پیگیری است.

وی تاکید کرد: تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی برای قشر جوان، رونمایی از آخرین دستاورد‌های حوزه دانش‌بنیان، دیدار با خانواده شهدا و نیازمندان از جمله برنامه‌های مورد تاکید برای گرامیداشت هفته دولت در سمنان است.

وی اضافه کرد: حضور اقشار مختلف مردم در برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت مورد توجه باشد و فرمانداران پیگیر برنامه‌ریزی اقامه نماز جماعت در یکی از مسجد و برگزاری دیدار مردمی و برگزاری نشست‌خبری در هر شهرستان باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تهیه، تولید محتوا‌های رسانه‌های توسط دستگاه‌های اجرایی برای اطلاع رسانی دستاورد‌های دولت و با تاکید بر پرهیز از تجمل گرایی در برگزاری برنامه‌ها مورد توجه باشد.

وی اظهار کرد: نشست خبری استاندار سمنان برای فردا سی‌ام مرداد و نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی با اصحاب رسانه از سی و یکم مرداد برنامه‌ریزی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: استاندار در هفته دولت به ترتیب در شهرستان‌های سمنان، میامی، گرمسار، آرادان، دامغان، شاهرود مهدیشهر و سرخه حضور خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار