توقیف محموله ۱۸ هزار لیتری سوخت قاچاق در سمنان

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در یک عملیات اطلاعاتی و غافلگیرانه موفق به کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر در محور دامغان - سمنان شدند.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲ 26 August 2024
به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از ایسنا، سرهنگ سید علی میراحمدی امروز (پنجم شهریور ماه) اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ارز و سوخت، با بهره‌گیری از منابع اطلاعاتی و اقدامات لازم پلیسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از انتقال محموله‌ای از سوخت قاچاق از شرق کشور به سمت تهران مطلع و در ادامه، موفق به شناسایی تریلر حامل سوخت قاچاق در محور دامغان سمنان شدند.
 
وی بیان کرد: با اقدام غافلگیرانه ماموران، خودروی تریلر متوقف و در بازرسی از آن ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در پوشش بار پوکه معدنی کشف و ضبط شد.
 
میراحمدی با بیان اینکه بارنامه این خودرو جعلی بود و راننده سعی در فریب دادن ماموران داشت، ادامه داد: قاچاقچی سابقه‌دار که در گذشته چهار بار دیگر دست به قاچاق سوخت زده بود، دستگیر و به دادسرا معرفی شد.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان از تحویل محموله کشف‌شده به شرکت فرآورده‌های نفتی خبر داد و افزود: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جزو اولویت‌های اصلی پلیس است و مردم می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دپو یا قاچاق کالا و سوخت، مراتب را به پلیس از طریق شماره ۱۱۰ گزارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار