ساخت ۱۲ پُل عابر پیاده با مشارکت بخش خصوصی در یزد

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد از ساخت و نصب تعداد ۱۲ پُل عابر پیاده غیرمکانیزه با مشارکت بخش خصوصی در سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹ 21 August 2024



 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد رضا نیکونژاد اظهار داشت: پروژه ساخت و نصب پُل عابر پیاده غیرمکانیزه با هدف تسهیل تردد عابرین پیاده و کاهش تصادفات رانندگی با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا است که اولین پُل عابر پیاده در ورودی میدان امام علی(ع) به خیابان جانباز نصب شد.

وی افزود: با توجه به تردد عابرین پیاده در نقاط حادثه خیز شهر (طبق اعلام مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد) و لزوم ارتقای ایمنی شهروندان، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد اقدام به برگزاری فراخوان ساخت و نصب پُل عابر پیاده غیرمکانیزه در ۱۲ نقطه پرتردد شهر با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال نموده است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد اظهار کرد: این پُل‌ها که به صورت غیرمکانیزه طراحی شده‌اند، علاوه بر تسهیل تردد عابر پیاده، به کاهش تصادفات رانندگی و بهبود وضعیت ترافیکی شهر نیز کمک خواهد کرد.

نیکونژاد اظهار امیدواری کرد: با اجرای این پروژه بتوانیم گامی مهم در جهت افزایش ایمنی شهروندان و بهبود کیفیت زندگی آن‌ها برداریم.​​​​​​​

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار