هدیه ای ماندگار / کمک به آزادی زندانیان غیر عمد

مدیر کارخانه کیمیا مس تابان کویر به همراه چند نفر از کارکنان این مجموعه، مبلغ ۳۰ میلیون تومان  را جهت آزادی یک زندانی اهدا کرده و فیش پرداختی آن را به به مدیر عامل این مجموعه هدیه کردند.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲ 17 August 2024

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، کیهان کلان مدیر کارخانه کیمیا مس تابان کویر به همراهی چند نفر از کارکنان این مجموعه به نمایندگی از کلیه کارکنان کارخانه کیمیا مس کویر با حضور در بازارچه خیریه دوشنبه های رهایی ضمن بازدید از این بازارچه و دیدار با مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۳۰ میلیون تومان را جهت آزادی ۱ زندانی غیر عمد اهدا کرده و فیش این کمک و خرید از این بازارچه را به عنوان هدیه روز تولد به آقای احسان حیدری مدیر عامل این کارخانه اهدا کردند.

کیهان کلان در دیدار با سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: تصمیم گرفتیم تا به مناسبت تولد مدیر عامل کارخانه هدیه ای دهیم تا همیشه در خاطر وی به سبزی به یادگار بماند برای همین با هم فکری با کارکنان این مجموعه تصمیم گرفته شد تا مبلغ جمع آوری شده در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هزینه گردد.

در ادامه این دیدار سید مسعود عظیمی ضمن تقدیر از این اقدام زیبا و خیرمندانه گفت: این که کارکنان این مجموعه تصمیم گرفتند تا این اقدام زیبا را انجام دهند نشان از فرهنگ بالای این انسانها دارد که توانستند در کنار هدیه خود یک زندانی غیر عمد را نیز از زندان آزاد کنندو با این اقدام آزادی را نیز به یک شخص دیگر هدیه کردند.

گفتنی است در پایان ۳ جلد کتاب ( یزد از دیروز تا امروز – شهر پیر تاریخ ) که توسط صادق بهجت نویسنده این کتاب به بازارچه خیریه اهدا شده بود، جهت هدیه به احسان حیدری به امضا مدیر نمایندگی ستاد دیه استان رسید و به وی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار