تیم منتخب کارگران استان یزد مقام سوم مسابقات شطرنج کارگران کشور را به ارمغان آورد

مسول اعزام تیمهای کارگری استان به مسابقات کشوری گفت: مسابقات شطرنج قهرمانی کارگران کشور در دو بخش استاندارد تیمی و برق آسای انفرادی برگزار و تیم یزد بر سکوی سوم ایستاد.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷ 16 August 2024


 

 
به گزارش خبزگزاری تابناک یزد، حامد کدخداپور مسول اعزام تیمهای کارگری استان به مسابقات کشوری، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی شهرستان سیرجان و با حمایت شرکت جهان فولاد در محل دهکده گردشگری گهرپار‌ک سیرجان به مدت دو روز برگزار و با معرفی نفرات و تیمهای برتر به کار خود پایان داد. 
وی با اشاره به آمادگی بالای شرکت کنندگان در این مسابقات، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۸ تیم حضور داشتند؛ یزد در کنار کرمان، تهران، هرمزگان، مرکزی، خراسان جنوبی، فارس و البرز تیمهای حاضر در این مسابقات را تشکیل دادند. 
کدخداپور عملکرد ورزشکاران کارگر یزدی در این مسابقات را قابل قبول ارزیابی کرد و افزود: در این مسابقات بازیکنان باتجربه ای همچون محسن صمصامی، محمدرضا تفکری، یاسر کافی، علی خانی و مهدی سلیمی برای یزد مسابقه دادند که می توان گفت عملکرد مناسبی داشتند. 
مسئول اعزام تیمها به مسابقات قهرمانی کارگران کشور تصریح کرد: تیم کارگران استان یزد با کسب ۲ مقام دومی و یک مقام سومی در مجموع موفق شد مقام سوم تیمی این مسابقات را بدست آورد؛ محسن صمصامی و محمدرضا تفکری مدال نقره و محمد مهدی سلیمی مدال برنز را در بخش انفرادی کسب کردند. 
این مسابقات با قهرمانی تهران، نایب قهرمانی هرمزگان و مقام سومی یزد به کار خود پایان داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار