مبینا فلاح؛ بانوی المپیک به زودی استاد دانشگاه آزاد یزد می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با تاکید بر حمایت از ورزشکاران و نخبگان ورزشی گفت: مبینا فلاح در دانشگاه آزاد اسلامی یزد تدریس خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵ 17 August 2024






به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، در نشستی که با حضور دکتر محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد معاون فرهنگی دانشجویی و مسئولان دانشگاه و مبینا فلاح  تنها بانوی المپیکی و افتخارآفرین ورزش استان برگزار شد، از این ورزشکار برجسته به عنوان یکی از الگوهای موفق زنان ایرانی تقدیر شد.

در این نشست، دکتر دهقانی اشکذری ضمن اشاره به افتخارات و دستاوردهای مبینا فلاح در عرصه‌های ملی و بین‌المللی گفت: مبینا فلاح به زودی به عنوان استاد در دانشگاه آزاد اسلامی یزد مشغول به تدریس خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با ابراز خرسندی از حضور «مبینا فلاح» در جمع اساتید این دانشگاه افزود: این اقدام نه تنها نشان‌دهنده تعهد دانشگاه آزاد اسلامی به جذب نخبگان و استعدادهای برتر است، بلکه گامی مهم در راستای توسعه و تقویت حضور زنان موفق و با استعداد در عرصه‌های علمی و آموزشی به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از ورزشکاران و نخبگان علمی، اظهار داشت: خانم فلاح علاوه بر تدریس، در آینده نزدیک تحصیلات خود را در مقطع دکتری ادامه خواهد داد و به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد نقش‌آفرینی خواهد کرد.

شایان ذکر است؛ در این نشست از رضا شبانی که در مسابقات ورزشی تیر اندازی با کمان دانشجویان جهان در ماده ریکرو مسابقات یونیورسیاد چنگدو چین موفق به کسب مقام سوم شد تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار