پویش ملی "هزار ویلچر در مسیر عاشقی"

پویش ملی "هزار ویلچر در مسیر عاشقی" در این استان با هدف ارائه ویلچر به زائران سالمند و کم توان سیدالشهداء (ع) آغاز شد، خیرین و نیکوکاران می‌توانند در مسیــر عاشقی زائران هم ندا شوند.
کد خبر: ۱۱۸۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹ 13 August 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در نظر دارد در راستای اهداف و ماموریت های بشر دوستانه خود در روزهای اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر به همت خیرین و نیکوکاران جـمعیت هلال احمر طرح هزار ویلچر در مسیر عاشقی را با هــدف ارائه ویلچر به زائران سالمند و کم توان سیدالشهداء(ع) ، حضرت علی ابن مـوسی الرضا (ع) ، حضرت مــعصومه و دیگر اماکن متبرکه در سطح کشــور اجرا کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان یزد می‌توانند با مشارکت در خرید این ویلچر‌ها مبالغ مد نظر خود را به شماره حساب ۲۱۹۹868645 و شناسه 302۰۱۴۰3541010347417777742۴۸۵۱ به‌ نام جمعیت هلال‌احمر یزد، واریز کنند.
عشقی اهداف تامین ویلچرها را خدمت رسانی و کمک به زائران سالمند و کم توان، جذب، سازماندهی و هدایت کمک های مردمی در اجرای برنامه‌های بشردوستانه، خدمت رسانی به زائران اماکن متبرکه برشمرد.
وی بیان کرد : علاوه بر این علاقمندان می‌توانند با اهدای ویلچر به بانک تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌احمر در سطح استان در این امر خداپسندانه سهیم باشند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: پویش ملی هزار ویلچر در مسیر عاشقی از ۱۵ مرداد آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: ویلچر های اهدایی به نام خود خیرین و نیکوکاران به صورت پلاک ثبت می‌شود و در مسیر عاشقی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار