برگزاری جشنواره استعداد یابی تیم ملی بسکتبال به میزبانی یزد

جشنواره مینی بسکتبال زیر ۱۲ سال کشور، استعداد یابی تیم ملی ۲۰۲۹ به میزبانی استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷ 06 August 2024

به گزارش «تابناک یزد» به نقل از ایسنا، جشنواره مینی بسکتبال زیر ۱۲ سال (استعداد یابی تیم ملی ۲۰۲۹) در منطقه هفت کشور در دو بخش پسران و دختران به مدت شش روز با حضور بسکتبالیست‌های سه استان یزد، اصفهان و فارس به میزبانی استان یزد و در شهرستان‌های یزد و میبد برگزار شد.

«مرضیه جوهری» سرپرست هیات بسکتبال استان یزد در خصوص هدف برگزاری این جشنواره در گفتگو با ایسنا گفت: هدف از برگزاری این رویداد انتخاب بازیکنان برتر و مستعد و ورود به مرحله بعدی و اردو‌های تخصصی برای تیم‌های ملی آینده است.

جوهری با بیان اینکه در این جشنواره بیش از ۱۲۰ نفر از نوجوانان یزدی، اصفهانی و شیرازی در دو بخش پسران و دختران حضور داشتند، گفت: در این جشنواره بازیکنان به قید قرعه در تیم‌های مختلف تقسیم و به صورت دوره‌ای به رقابت پرداختند.

وی افزود: تیم‌ها از پتانسیل بالایی برخوردار بودند و با کار فنی وتربیت نیرو‌های مستعد می‌توانیم به تیم‌های استانی و ملی در آینده کمک کنیم.

سرپرست هیات بسکتبال استان ادامه داد: امیدواریم با تلاش‌هایی که در این زمینه انجام می‌شود تیم‌های خوبی را برای کشورمان تربیت کنیم تا سکو‌های آسیایی را از آن خودکنیم.

به گزارش ایسنا در پایان این جشنواره با هدف ایجاد شور و انگیزه بین نوجوانان، مدال این دوره از مسابقات اهدا شد، همچنین در حاشیه این جشنواره به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار از مسعود زارع خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسنا در استان یزد تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار