پیراهن "مهدی طارمی" سه زندانی یزد را آزاد کرد

پیراهن "مهدی طارمی" ملی پوش فوتبال با امضای شماری از بازیکنان تیم ملی ایران برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در یزد به مبلغ سه میلیارد ریال فروخته شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵ 10 August 2024

به گزارش «تابناک یزد» به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد در آیینی با حضور حمید استیلی و سیروس دین محمدی، ۲ پیشکسوت ملی پوش ایران و حاضر در جام جهانی ۱۹۹۸ و جمعی از مسوولان و اهالی دوشنبه‌های بازدید، پیراهن مهدی طارمی ملی پوش ایرانی که به امضای جمعی از ملی پوشان رسیده بود توسط نیکوکار یزدی "امیر احسان شمس" برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان فروخته شد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد در ابتدای این آیین ضمن خیر مقدم به ملی پوشان پیشکسوت و حاضر در جام جهانی ۱۹۹۸ و بازدید کنندگان این بازارچه خیریه گفت: امروز شاهد این موضوع هستیم که نیکوکار یزدی به بهانه خرید پیراهن مهدی طارمی با اهدای کمک خود زمینه آزادی سه زندانی غیر عمد را فراهم خواهد کرد که امیدواریم بتوانیم تا پایان این بازارچه زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرائم غیر عمد را از زندان فراهم کنیم.

این پیراهن با هماهنگی رئیس هیئت فوتبال استان یزد در یکی از تمرین‌های تیم ملی ایران توسط بازیکنان امضا شده و جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان یزد اهدا شد که در این بازارچه خیریه به فروش رسید.

بازارچه خیریه دوشنبه‌های رهایی به همت ستاد دیه استان و اهالی دوشنبه بازدید و با همکاری سازمان نظام مهندسی استان یزد از تاریخ ۱۵ مرداد الی ۱۵ شهریور همه روزه در محلِ خانه مهندس واقع در خیابان سیدگل سرخ روبروی پمپ بنزین برپاست و علاقه‌مندان جهت سهیم شدن در این امر خیر میتوانند همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ در این بازارچه حضور یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار