برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در ۵۵ پایگاه بسیج مهریز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز از اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در ۵۵ پایگاه مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد و پیش بینی کرد که به بیش از دو هزار نفر در طول تابستان خدمات رایگان ارائه شود.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵ 01 August 2024

به گزارش «تابناک یزد» به نقل از ایسنا، سرهنگ «جواد دشت‌آبادی» در نشست با اصحاب رسانه مهریز با بیان این که ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغتی بسیج با عنوان طرح «جوانه‌های صالحین» در پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود، اظهار کرد: این برنامه‌ها در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و تقویت بعد معنوی و ومهارت‌های زندگی اقدام به برگزاری مختلف فرهنگی و آموزشی نموده است.

وی عنوان کرد: در این پایگاه‌ها که نیمی برای خواهران و نیم دیگر آنها برای برادران فعال شده، برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و اردویی در نظر گرفته شده است و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

دشت آبادی با بیان این که شرکت در کلاس‌های تابستانی پایگاه‌های مقاومت بسیج رایگان است، گفت: برای ثبت‌نام نوجوانان و جوانان به هر تعداد که متقاضی وجود داشته باشد، آمادگی داریم و پیش بینی پوشش دو هزار نفری در شهرستان را داریم.

وی افزود: تمامی نوجوانان و جوانان شامل اعضای بسیجی و غیربسیجی می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های مقاومت بسیج برای شرکت در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

دشت آبادی در پاین تاکید کرد: در تلاشیم از فرصت تعطیلات تابستانه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان استفاده کرده و در جهت ارتقاء سطح فرهنگی، تربیتی و بصیرتی آنها گام‌های موثری برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار