یزد در آستانه افتخاری دیگر

حضور پرقدرت اسکواش‌بازان یزدی در مسابقات قهرمانی کشور؛ امید به مدال طلا

مسابقات قهرمانی اسکواش کشور در رده‌های سنی زیر 11 و 13 سال از 21 مرداد در زنجان آغاز شده و با حضور 64 بازیکن از 15 استان کشور در حال برگزاری است. در این دوره، 8 بازیکن یزدی نیز حضور دارند که امید زیادی به کسب مدال دارند.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸ 12 August 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مسابقات قهرمانی اسکواش کشور در زنجان با حضور بهترین بازیکنان رده‌های سنی زیر 11 و 13 سال از 21 مرداد آغاز شده و تا 24 مرداد ادامه خواهد داشت.

در این رقابت‌ها، 8 بازیکن از استان یزد شرکت کرده‌اند که چهار نفر از آن‌ها در رده سنی زیر 11 سال و چهار نفر دیگر در رده زیر 13 سال هستند.

جعفری، ناظر فدراسیون اسکواش، در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در یزد در ارتباط با کیفیت این دوره از مسابقات اظهار داشت: مسابقات قهرمانی اسکواش کشور در این دوره از سطح بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: با حضور 64 بازیکن از 15 استان کشور، می‌توان گفت که این دوره یکی از باکیفیت‌ترین مسابقات در سال‌های اخیر بوده است.

ناظر فدراسیون اسکواش در مسابقات قهرمانی زنجان تصریح کرد: بازیکنان حاضر در این دوره، همگی از بهترین‌های کشور هستند و رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است.

وی افزود: سطح بالای فنی و آماده‌سازی بازیکنان از استان‌های مختلف، این دوره از مسابقات را به یکی از چالش‌برانگیزترین رقابت‌های اسکواش در کشور تبدیل کرده و حضور بازیکنان برجسته‌ای همچون بازیکنان تیم ملی، نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه این مسابقات است.

یکی از بازیکنان برجسته یزدی در این دوره، امیررضا الوانساز، عضو تیم ملی اسکواش ایران است که در رده سنی زیر 13 سال رقابت می‌کند. امید می‌رود که او با توجه به توانایی‌ها و عملکرد درخشانش، مدال طلای این دوره را از آن خود کند. همچنین، بازیکنان یزدی در رده سنی زیر 11 سال نیز با توجه به کیفیت بالای خود، شانس زیادی برای کسب مدال دارند.

یزد به عنوان یکی از قطب‌های اسکواش کشور، ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در زمینه بازیکن، داور، مربی و زیرساخت‌های اسکواش دارد و حضور قدرتمند اسکواش‌بازان یزدی در این مسابقات نشان‌دهنده این توانایی‌ها است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار