آغاز رزمایش فاطمی با مشارکت ۴۶۵ گروه جهادی در یزد

رزمایش جهادگران فاطمی با مشارکت ۴۶۵ گروه جهادی، روز شنبه در استان یزد آغاز شد و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۷۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵ 03 August 2024

به گزارش «تابناک یزد» به نقل از ایسنا، فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: این رزمایش در ۲ حوزه قرارگاه اقتصاد مقاومتی و قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی با بیش از ۶۵۷ عنوان برنامه و حضور این تعداد گروه جهادی عمومی و تخصصی در اقشار مختلف پیگیری می‌شود.

سردار " حسین زارع کمالی " امروز در نشستی با خبرنگاران استان یکی از برکات عظیم انقلاب اسلامی را توسعه روحیه جهادی و انقلابی در عرصه‌های مختلف بر اساس نیاز ذکر کرد و گفت: هدف رزمایش فاطمی همان خدمت مخلصانه به مردم است.

وی از همکاری گروه‌های مردمی و جهادی با بسیج سازندگی سپاه الغدیر تشکر کرد و گفت: از مهمترین ویژگی گروه‌های جهادی حضور همراه با عشق، ایمان و بصیرت است که باید روز به روز تقویت شود.

این مسئول تاکید کرد: در رزمایش فاطمی امسال ۱۳۵ کلاس آموزشی و مهارت افزایی در بخش صنایع دستی و مشاغل خانگی توسط گروه‌های جهادی تخصصی برگزار و همچنین ۶۹ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس افتتاح می‌شود.

زارع کمالی گفت: تهیه وتوزیع بیش از هشت هزار بسته معیشتی توسط خیران و گروه‌های جهادی، تهیه و اهدای ۳۰ جهیزیه در راستای کمک به زوج‌های کم بضاعت، افتتاح ۳۷ کارگاه اشتغالزایی و افتتاح ۱۰ صندوق قرض‌الحسنه انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین افتتاح یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی در ملاباشی، خط انتقال آب ولایت ۲ و سه در محمدآباد، دهنو، سید میرزا و طوبی، افتتاح آسفالت راه روستایی و جاده بین مزارع به مساحت ۱۵ کیلومتر در شهرستا‌های ابرکوه و بهاباد و روستای خویدک و همچنین افتتاح بزرگترین مجتمع پرورش بلدرچین در جاده دربید انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار