تقدیر از عملکرد و اقدامات مدیر روابط عمومی آبفای یزد در تابستان امسال

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با حضور در شرکت آبفای یزد از عملکرد و تلاشهای کارکنان و مدیر روابط عمومی این شرکت در تابستان امسال و گذر از تنش آبی فصل گرم تجلیل کرد.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰ 21 August 2024




به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علی صالحی ضمن بازدید از ساختمان جدید روابط عمومی از مدیریت، خلاقیت و تلاشهای ضیاء زینی در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی قدردانی نمود.

مدیر روابط عمومی استانداری یزد با بیان اینکه تسلط، خلاقیت و توانمندی لازمه فعالان عرصه روابط عمومی است، افزود: ارائه گزارش عملکرد و استمرار اطلاع رسانی کارآمد، می تواند راهبردی موثر در انعکاس فعالیت ها و افزایش اطمینان و امید در جامعه باشد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد ارتباط حسنه با اصحاب رسانه را از جمله اهداف مهم روابط عمومی ها عنوان کرد و ادامه داد: امروزه فضای مجازی و پیام‌رسانها ضریب نفوذ زیادی دارند و این ارتباط و تعامل منجر به انعکاس بهتر اخبار سازمان ها می شود.

صالحی به جایگاه و نقش روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمان ها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها با توجه به نقشی که در تنویر افکار عمومی دارند می توانند در پیشبرد اهداف سازمانها موثر واقع شوند که در این میان روابط عمومی صنعت آبفا باید مردم را ترغیب به مدیریت مصرف آب نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار