فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

تردد ۳۴۵ هزار نفر زائر اربعين از ابتدای ماه صفر در مرز خسروی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون، حدود ۳۴۵ هزار نفر زائر اربعين از طريق پايانه مرزی خسروی کرمانشاه تردد کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷ 18 August 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مهدی حاجيان در بازديد از پايانه مرزی خسروی، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۴ هزار و ۳۶۹ نفر زائر از اين مرز تردد داشته‌اند.
 
وی افزود: از اين تعداد، ۵۷ هزار و ۲۵۷ نفر زائر از کشور خارج و ۱۷ هزار و ۱۱۲ نفر زائر به کشور وارد شده‌اند.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با احتساب جمعيت ورودی و خروجی از مرز خسروی طی ۲۴ ساعت گذشته، از ابتدا تا پايان روز دوازدهم ماه صفر (۱۶ تا ۲۷ مرداد ماه) نزديک به ۳۴۵ هزار نفر زائر از مرز خسروی تردد داشته‌اند.
 
وی در بخش ديگری از سخنانش به تسهيل در خروج زائران از مرز خسروی اشاره کرد و گفت: اين افراد بدون هيچ معطلی و در عرض کمتر از ۵ ثانيه کارهای خروجی آن‌ها انجام می‌شود.
 
حاجیان با بيان اينکه همه امکانات لازم در پايانه خسروی برای پذيرايی از زائران فراهم است، افزود: همکاران ما در قسمت‌های مختلف آماده ارائه هرگونه خدمت به زوار حضرت اباعبدالله الحسين (ع) هستند.
 
وی در پایان همچنين با اشاره به ظرفيت مناسب پارکينگ‌های تعبيه شده در مرز خسروی، خاطرنشان کرد: اين پارکينگ‌ها همگی شماره‌گذاری شده و به دوربين‌های مدار بسته مجهز هستند و زائران با خيالی آسوده می‌توانند خودروهای خود را در آن‌ها قرار دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار